TaoThao Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hvordan set/endrer man NAT entry på CISCO router (NGT), slik at man kan logge seg inn på FTP-server som ikke støtter passive mode ? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 SAmme lurer jeg på, med min Billion BIPAC-610 router.. Prøvde å åpne en port og kjøre DC (direct connect) gjennom pårt 412, men det virker ikke.. jeg er vel dømt til å bruke passive mode... eller er det noen som her noen tips?? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 17:04, norpheus skrev:SAmme lurer jeg på, med min Billion BIPAC-610 router..Prøvde å åpne en port og kjøre DC (direct connect) gjennom pårt 412, men det virker ikke.. jeg er vel dømt til å bruke passive mode...eller er det noen som her noen tips?? Har du skrivd inn din eksterne IP i DC ? Det skal funke da. Gjør det hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 09:39, TaoThao skrev:Hvordan set/endrer man NAT entry på CISCO router (NGT), slik at man kan logge seg inn på FTP-server som ikke støtter passive mode ? Har du prøvd følgende kommando ?: (Telnet 10.0.0.1) Set nat entry add (Intern IP) 21 (Ekstern IP) 21 tcp Write reboot ? _________________ M.v.h. Jarle [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-02-07 18:07 ] [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-02-07 18:08 ] Lenke til kommentar
Budashaka Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 I FlashFxp er det en setting som heter "Site uses IP Masq/NAT/Non-Routable-IP" under options på sitemanager. Det funker for meg (Cisco/NGT) Lenke til kommentar
skol Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Her er noen nyttige linker til de av dere som er nextgentel kunder og har Cisco router: http://nergal.homeip.net/ http://www.cybercity.dk/privat/support/ads...styr/cisco_677/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå