Gå til innhold

Syriakrigen-kampen mot Bashar al-Assads regime


Anbefalte innlegg

(jeg har aldri prøvd å rekonstruere en logg for å finne teksten - hva får man da?)

 

Det nytter å fjerne loggen for å skjule sensuren - folk kan dokumentere hva som postes på samme måte som man dokumenterer hva nettavisene sensurerer.

 

Har du noen løsning på det?

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(jeg har aldri prøvd å rekonstruere en logg for å finne teksten - hva får man da?)

Du kan jo prøve. Inne på endingsloggen klikker du på klokkeslett og dato for den revisjonen du ønsker å se. Eksempelvis er dette artikkelen slik den så ut etter å ha blitt redigert av bruker Tapresearch 02:28, 30. oktober 2009, før det ble utsatt for omfattende redigering av bruker Merquria dagen etter:

http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Globalism&oldid=322853016

 

Det nytter å fjerne loggen for å skjule sensuren - folk kan dokumentere hva som postes på samme måte som man dokumenterer hva nettavisene sensurerer.

 

Har du noen løsning på det?

Jeg kjenner ikke til metoden som nettavisen bruker.

 

Og ja, det nytter selvsagt å slette loggen dersom man ønsker å skjule sensuren. Spørsmålet blir så om det kan dokumenteres at Wikipedia har gjort dette. Hvis ikke sitter man jo med en ubegrunnet påstand, og vi vet jo hvor mye slike er verdt...

 

Du prøver å bortforklare fakta med molboprat

Hva er det jeg forsøker å bortforklare? Det jeg skrev var et forsøk på å sikre meg at jeg forstod innlegget ditt riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utdrag fra tidligere tekst

 

Other beliefs encompassed by globalism include:

The idea of a central world government.

The idea that global governance is better than national advantage.

The idea of "harmonizing" national laws into and under a global body of law.

The idea that autonomy of nations is related to chauvinistic urges.

The notion that international trade agreements should be signed for a higher purpose despite disadvantages to either party.

Some authors (notably Joseph Nye) treat globalism as a benign point of view related to inevitable processes. Dictionary definitions emphasize globalism as a political belief or policy.

 

(det ble for sterk kost for Wikipedia? :( Bedre å si minst mulig)

 

Globalism can have at least two different and opposing meanings. One meaning is the attitude or policy of placing the interests of the entire world above those of individual nations.[1] Another is viewing the entire world as a proper sphere for one nation to project political influence.[2]

 

(Siden denne funksjonen - se tdiligere versjon - krever en logg så kan man ikke fjerne loggen. Det var synd for globalistene)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

For min del blir det bak mål å påstå at ting blir "for sterk kost for Wikipedia" og at man forsøker å skjule ting, i samme innlegg som man kan sitere fra det tidligere reviderte utgavene! For hvis Wikipedia var så opptatt av å skjule dette, hvorfor da ikke bare enten fjerne hele logg-funksjonen eller la være å loggføre utvalgte revisjoner?

 

Men da kan vi altså være enige i at Wikipedia ikke fjerner bidrag, slik du hevdet, men tvert i mot loggfører og lagrer alle tidligere revisjoner, og har gjort denne loggen tilgjengelig for gud og hvermann.

 

Så får den enkelte som måtte lese denne tråden selv ta stilling til om man tror dette er en metode en lyssky maktelite ville benytte for å skjule informasjon om det som evt. måtte ha vært verdenshistoriens mest omfattende konspirasjon...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå er det film ute der FSA terroristene gir en kid et sverd til å huge huet av en sivil kar imens de andre roper allaha akbar.

 

latterlig at folk ikke ser hva diverse land får ut av konflikten i eks Syria, mer terrorister derifra mer muligheter for myndigheter å skremme mennesker med at terrorist angrep kan hende = mer overvåkning.

Lenke til kommentar

500.000 syrere har flyktet.

Slike "fredelige demonstranter" (mainstream-versjonen) kan være ganske farlige :)

 

Etterhvert vil vi få oversikt over fakta, og da regner jeg med at både Stoltenberg og Egeland vil bli erklært "synshemmet" og uegnet for stillinger som krever lederskap.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Fra Dagbladet-artikkelen

 

 

I en video som ble lagt ut på TouTube i oktober tilstår hun angivelig at hun jobber for russiske etterretning. Russland er et land forhatt av mange i den syriske opposisjonen fordi de har støttet president Assad, og sørget for at radikale FN-resolusjoner ikke har rammet Syria.

 

Bortføring har blitt en lukurativ levevei for stadig flere i Syria etter hvert som landet har styrt mot borgerkrig. Barn bortføres av bander som krever løsepenger stadig oftere. Store Syria har for lengst tatt lange skritt mot den oppløsning som preget illle Libanon på 1980-tallet

 

 

Legg merke til hva som har uthevet skrift i Dagbladet.

 

Ergo: Dagbladet, organ for terrorister

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.youtube.c...d&v=O7GHrJdZY3I

 

This mini-report from Tunisian TV station, Delta TV, shows an interview with a 29-year old Tunisian man who traveled to Syria and fought alongside the "Free Syrian Army" (FSA) against the Syrian Army. He explains why he stayed there for slightly over a month and decided to return back to his home country instead of remaining there for Jihad, as is the case with other young Tunisians who were sent to Syria mainly by their imams (clerics).

 

The interview corroborates some of other eyewitness accounts that accuse the FSA of committing massacres in order to frame the Syrian Army. He also states that no medical treatment was given to any foreign (Arab) Jihadist, which meant that any injury could end up in death. He also acknowledges that these Jihadis are being used as cannon fodder to fight a war by proxy.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilken interesse skulle Israel ha av et fundamentalistisk, sunnimuslimsk Syria?

Det du ser nå tjener de på, at Syria faller ned i borgekrig med påfølgende nedfall i økonomien og militært styrke..Det blir mer "godtatt" om Isreal om 10år angriper et fundamentalistisk, sunnimuslimsk Syria..

 

Se på hvem som tjener på konfliktene der nede nå og i framtiden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...