Kazuo Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kan du ikke gjøre som de andre gjør da, diskutere for meg istedenfor med meg? Beklager at jeg ikke godtar det du har å si om chemtrails, NWO og ufoer. Jeg foretrekker en seriøst debatt basert på virkeligheten, ikke konspirasjonspiss. HÆ? NWO,Chemtrails ? Jeg stiller bare spørsmål om det er fakta eller ikke, jeg aviser ikke alt blankt..Da tonn av ting som tidligere ble omtalt som konspirasjonspiss har vist seg i ettertid være fakta.. Er du som snakker tull her, eneste du kommer med er Assad er slem uten noe fakta, du bare svarer uten noe kildehenvisning.. 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Da er det bare å hente frem gassmaskene folkens, her skal det alawitter gasses.... "Dersom Syrias president bruker kjemiske våpen mot sivilbefolkningen vil USA vurdere et militært angrep." Kilde: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10068000 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Støttet USA mye før, men fy f så lei jeg er av de skal blande seg i alt, hvem tror USA de er ? Verdens Politiet ? Assad er en godt utdannet person bare at noen tror han vil gasse folket, viser hvor absurd dette er.. Og USA har uansett CIA på bakken der og England har sine terrorister der Britisk etterretning bistår aktivt opprørerne i Syria, skriver The Sunday Times. http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/-britiske-agenter-bistaar-syriske-opproerere-3855241.html 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Assad er en godt utdannet person bare at noen tror han vil gasse folket, viser hvor absurd dette er.. De har jo sikret seg litt denne gangen i tilfelle noen av terroristene skulle feige ut og ikke tørre å bruke gass ved å i at "de vil forhindre" at det kommer i gale hender... I praksis vil der jo si at de egentlig vil komme til å bombe dritten ut av landet samme hva som skjer... Enten så får de overtaket eller så starter bombingen... Skal jo bli spennende å se på utfallet... 2 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Syrian Rebels Execute 16 Prisoners in Douma http://www.youtube.com/watch?v=Wy_XmN1NoY0&feature=plcp (18+ Documenting Crimes Against Humanity in Syria) (Not for Shock) (23/08/12) 'Free Syrian Army' fighters in Douma cut the throats of 16 men accused of being government supporters. The evidence for this comes from two seperate videos. One shows the victims prior to their deaths. They have been captured by insurgents who claim they are 'Shabiha' and policemen. Another video, also posted by opposition activists but purporting to show the victims of a massacre by pro-government militia shows the bodies of the same men earlier seen in the custody of Syrian rebels. They are seen handcuffed and their throats have been cut. The fact that the dead men were in fact 'Free Syrian Army' prisoners proves that not only did the Syrian rebels kill 16 unarmed men, they also attempted to blame the atrocity on government forces. The massacre seems to have taken place on the 17th of August, 2012 on the outskirts of Douma 10 km North West of Damascus. Sources and Video Analaysis Available here: http://www.youtube.com/watch?v=N85IotpBXgQ&feature=plcp (Update: I'm afraid youtube removed the video in which I compared some of the victims in the two videos and showed how the opposition presented them in their posts. I have appealed the decision. Please Share these Videos so as to raise awareness of atrocities like this that the Western media won't report. (YT moderators: My videos are designed to raise awareness of crimes against humanity in Syria. They are never posted for the sake of shock or sensationalism. They are often the only copies available to English speaking audiences. I implore you to bear that in mind should they be flagged for political reasons.) Endret 26. august 2012 av DaniNichi 1 Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 http://www.dailystar...-hunt-bio-arms/ "NEARLY 200 elite SAS and SBS troops are in or around Syria hunting for Assad’s weapons of mass destruction, we can reveal. The crack teams are deep in the war-torn country preparing to capture the deadly chemical arsenal when the president decides to use it or move it. Men of the special forces units plus 1 Para are on the ground working alongside MI6 and the CIA plus American and French troops. “This is like something out of a Frederick Forsyth thriller but it’s true and a lot of people could get killed,” said a senior British defence expert." Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hørte Egeland i Dagsrevyen nettopp. Russland og Kina støtter regimet i Syria, derfor tør ikke sikkerhetsrådet gjøre noe. Dette er farlig, det kan bli starten på den store krigen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Russland og Kina blir jo styrt av kjeltringer de også, så det er ikke så rart de støtter Assad. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 SAS terroristene er på plass, de har vel shoot to kill order på uskyldige Assad ansatte også slik som de drepte 3 ubevæpnet mennesker på Gibraltar.. De som står bak Syria terrorismen pønsker vel ut noe snart som gjør at vesten gir sin støtte til noe nato dritt etc, manipulere mennesker er jo såpass lett at det er skummelt.. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Russland og Kina blir jo styrt av kjeltringer de også, så det er ikke så rart de støtter Assad. de er de eneste som tør stå oppimot de kreftene som står bak, de ser hva som skjer.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Russland og Kina er blant de landene som ikke tør å la innbyggerne være kritiske og fritt si det de vil. Akkurat som Assad er en leder som ikke kan beholde makten dersom befolkningen fritt får lov til å si hva de vil. Det er bare slik diktatorer kan beholde makten. Endret 26. august 2012 av Abigor Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Russland og Kina blir jo styrt av kjeltringer de også, så det er ikke så rart de støtter Assad. Da er det jo på tide å bombe dem også da... Er et slik logikken din fungerer Abigor? 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Blir vi ene og alene servert sannheten fra de vestlige main-stream mediene og styresmaktene? Nei, i mine øyne er det naivt å tro det - dette er et politisk spill der det ikke kun er Syria og demokrati det handler om, men snarere en kamp om innflytelse i en av verdens mest oljerike regioner. Serverer den andre sidens kilder oss sannheten alene? Nei, av akkurat samme grunn Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Da er det jo på tide å bombe dem også da... Er et slik logikken din fungerer Abigor? Da er det jo bare å disktuere for meg istedenfor med meg. Det er bare Assad som brukter artilleri i denne krigen. Det er det mange som krever slutt på. Endret 26. august 2012 av Abigor Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Da er det jo på tide å bombe dem også da... Er et slik logikken din fungerer Abigor? Da er det jo bare å disktuere for meg istedenfor med meg. Det er bare Assad som brukter artilleri i denne krigen. Det er det mange som krever slutt på. Men man må vell nesten forvente at de som har det vil bruke artilleri i krig? Forøvrig, er du sikker på at ikke opprørerne bruker artilleri i det hele tatt? Ville blitt overasket hvis de ikke hadde noen form for krumbanevåpen som bombekaster el. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Klart jeg forventer at Assad vil bruke militære og artilleri uansett om det står sivile i veien. Det har jo Assad-familen hatt suksess med før, men den gangen fantes ikke internett og det var ikke et eneste filmkamera som kunne ta opp hendelsen. Idag er det mange som filmer det som skjer og derfor er det også så sterke reaksjoner. Når jeg snakket om artilleri så mente jeg først og fremst den tunge typen som bare militæret har tilgang til. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Det er bare Assad som brukter artilleri i denne krigen. Det er det mange som krever slutt på. Hørte ingen som klaget når opprørerne brukte dette mot byer i Libya, som til eksempel mot Sirte OG SLIKE OG SLIKE: I tillegg så bombet NATO fra luften med fly... Og da applauderte folk høylytt... Moralen er at uansett hvilke våpen hæren bruker så er det galt, men om opprørerne bruker samme våpen etterpå så er det rett.... Om hæren mot formodning skulle få tilbake det samme våpenet og skyte tilbake så er det galt igjen... Sivile dødsfall som hæren er skyldig i brukes som bevis på "regimets" brutalitet i årevis, mens sivile dødsfall som opprørene har halshugget eller bare vært uheldig å skutt en 20-30 ganger mens man ropte Allahu Akbar glemmes i løpet av dager... Dette så vi i Libya, og dette ser vi i Syria... Hvorfor? Fordi det er galt uansett hva Hæren gjør i vestens øyne siden de skal fjernes med alle midler... Endret 26. august 2012 av αкαѕнα 3 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Klart jeg forventer at Assad vil bruke militære og artilleri uansett om det står sivile i veien. Det har jo Assad-familen hatt suksess med før, men den gangen fantes ikke internett og det var ikke et eneste filmkamera som kunne ta opp hendelsen. Idag er det mange som filmer det som skjer og derfor er det også så sterke reaksjoner. Når jeg snakket om artilleri så mente jeg først og fremst den tunge typen som bare militæret har tilgang til. du er så blåst, jeg blir redd for verden når jeg ser hvor blåst i huet noen kan være.. beklager prøver på best mulig unngå gå personlig på folk i diskusjoner men du kommer bare med bs etter bs, med ikke noe form for fakta,kilder etc.. Fast inventar på rss din er dagbladet,vg,aftenposten,fox news,cnn og al jazera, og thats it.. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Klart jeg forventer at Assad vil bruke militære og artilleri uansett om det står sivile i veien. Det har jo Assad-familen hatt suksess med før, men den gangen fantes ikke internett og det var ikke et eneste filmkamera som kunne ta opp hendelsen. Idag er det mange som filmer det som skjer og derfor er det også så sterke reaksjoner. Når jeg snakket om artilleri så mente jeg først og fremst den tunge typen som bare militæret har tilgang til. Tenker ikke kun på Assad men hvem som helst egentlig. Når du utkjemper en krig, til syvende og sist om din eksistens, er det vell naturlig å bruke både artilleri og flystøtte mot fienden. Om fienden velger å flytte striden til ett bymiljø, uten å evakuere sivile vil sivile bli drept uansett, med mindre hæren setter seg ned og venter på at "noe" skal skje. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Og apropos: Og så er det jo spådd at Russland og Kina vil være med å starte 3 verdenskrig som allierte, og at det skal være en 28 år gammel asiastisk leder som gjør seg spesielt gjeldende på den siden. Kanskje det er denne her?: Kim Jong-un truer Sør-Korea og USA med full krig Så det ser ut til å dra seg til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå