Chad Thundercock Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Hvorfor leser jeg ikke noe om disse krigsforbrytelsene av FSA på dagbladet? Det er konstant snakk om forbrytelser gjort av Assads menn og hvor svart/hvit konflikten er. Hvor er den nøytraliteten man tar som en selvfølge en avis skal ha? Det som er enda mere trist er at det faktisk er nek der ute som kjøper dette svadaet og som former sitt standpunkt utifra hva dagbladet skriver. G-A-L-S-K-A-P. Endret 12. august 2012 av dicktator 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hvorfor leser jeg ikke noe om disse krigsforbrytelsene av FSA på dagbladet? Det er konstant snakk om forbrytelser gjort av Assads menn og hvor svart/hvit konflikten er. Hvor er den nøytraliteten man tar som en selvfølge en avis skal ha? Det som er enda mere trist er at det faktisk er nek der ute som kjøper dette svadaet og som former sitt standpunkt utifra hva dagbladet skriver. G-A-L-S-K-A-P. Jeg vet ikke med dagbladet men jeg har da lest om dette selv i aftenposten og dagsavisen ett par ganger nå. Om ikke annet så har dekningen i det minste tatt seg opp Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 FOX News med et uvanlig godt øyeblikk. Hvorfor støtter vi Al Qaida? Den der var virkelig bra.... Tusen takk for at du delte den <3 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Å leve i et islamistisk shariahelvete er nøyaktig like ille som å leve under den syriske slakterens styre. Frihet og menneskeverd kan ikke eksistere i noen av tilfellene. Det kan se ut som dette blir som å gå fra asken til ilden i alle fall.. Hvordan det er å leve i et Syria styrt av Assad vet jeg fint lite om, men at det er så ille som visse folk (inkludert deg) vil ha det til er jeg ikke sikker på. Her er forresten enda et eksempel på hvor snille FSA soldater er... Denne gangen lar de sinnet gå utover post ansatte som angivelig først er blitt henrettet på taket og så hivd ned til folkemengden under som jubler henrykt... Festlig ikke sant ?? http://youtu.be/Bxl4yXXPTWc Advarsel om sterke bilder og +18 år her også ja.... 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det kan se ut som dette blir som å gå fra asken til ilden i alle fall.. Hvordan det er å leve i et Syria styrt av Assad vet jeg fint lite om, men at det er så ille som visse folk (inkludert deg) vil ha det til er jeg ikke sikker på. Er du usikker på at Assad kontrollerer all syrisk presse og alle nyheter må godkjennes på forhånd? Er du usikker på om det syriske politiet er gjennomkorrupt? Er du usikker på om myndighetene i Syria bruker systematisert tortur for å hindre kritikk og politiske ytringer? Er du usikker på om politiske fanger blir henrettet? Jeg er usikker på hvordan Assad eller en hver annen diktator kan beholde makten uten å forby ytringsfrihet samt fengsle, torturere og drepe dem som kritiserer. Kim Jong-un klarer det ikke Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Er du usikker på at Assad kontrollerer all syrisk presse og alle nyheter må godkjennes på forhånd? Er du usikker på om det syriske politiet er gjennomkorrupt? Er du usikker på om myndighetene i Syria bruker systematisert tortur for å hindre kritikk og politiske ytringer? Er du usikker på om politiske fanger blir henrettet? Ja... Og det er jo uansett ikke grunnen til krigen og drapene som pågår nå... Det vet du jo så altfor godt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Dette blir for vanskelig for meg. Jeg har ikke kapasitet til å følge med på all jævelskap i verden. Bør kanskej vente med å ta ordentlig standpunkt før jeg er sikker på at jeg er på en bedre seierherres side. For øvrig mener jeg at eksporterte europere stjal de innfødte australieneres og amerikaneres land. En ting er sikkert. Denne verden blir aldri perfekt og langt mindre rettferdig. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Vanskelig å skille mellom islamisme og kampen for et fritt syria. Uten Assad som kontrollerer all syrisk presse for propaganda. Uten systematisert tortur og henrettelse av de som kritiserer. Dette er like ille som fanatiske islamister som vil skape et samfunn til fordel for sin tolkning av koranen. Å leve i et islamistisk shariahelvete er nøyaktig like ille som å leve under den syriske slakterens styre. Frihet og menneskeverd kan ikke eksistere i noen av tilfellene. i andre ord hvis 1. landet bli under al-qaida blir den ødelagt 2. Assad fortsetter med det han gjør så blir landet ødelagt 3. USA griper inn så blir landet ødelagt Den skal bli ødelagt uansett. Ka i svarte helvete? 1 Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 En ting er sikkert. Denne verden blir aldri perfekt og langt mindre rettferdig. Så klart. Mahatma Gandhi sa en gang "Det er en nok i verden til å dekke alles behov men ikke til å dekke alles grådighet Ezio Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg er usikker på hvordan Assad eller en hver annen diktator kan beholde makten uten å forby ytringsfrihet samt fengsle, torturere og drepe dem som kritiserer. Kim Jong-un klarer det ikke Ikke FSA heller i alle fall... Der er det ingen som åpent støtter Assad som overlever... Her er nok et eksempel på på human behandling av en fange... Støtter du FSA, støtter du dette.. END OF STORY.. http://youtu.be/GVCVzVy9Soc ADVARSEL: selv om denne filmen heldigvis ikke viser de verste detaljene er den fortsatt svært ekkel, så +18 år er å anbefale... 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Og det er jo uansett ikke grunnen til krigen og drapene som pågår nå... Det vet du jo så altfor godt... Det stemmer det. Mangel på rettssikkerhet, statlig propaganda, korrupt politi som torturerer og henretter regimekritikere... eneste grunnen til at det blir krig er CIA som vanlig. Også chemtrails og NWO naturligvis. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Og det er jo uansett ikke grunnen til krigen og drapene som pågår nå... Det vet du jo så altfor godt... Det stemmer det. Mangel på rettssikkerhet, statlig propaganda, korrupt politi som torturerer og henretter regimekritikere... eneste grunnen til at det blir krig er CIA som vanlig. Også chemtrails og NWO naturligvis. Nå har faktisk 4 av "mine" filmer blitt omtalt i VG dagen etter jeg har informert om dem.. Er det fordi Assad kontrollerer VG eller det fordi de også er redd for chemtrails eller NWO ? Støtter du FSAs bruk av sivile som levende skjold forresten? Synes du halshugging med kniv er en ok metode eller henrettelser av flere politimenn i slengen..? Endret 14. august 2012 av αкαѕнα 1 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Morsomt hvordan terrorist-tilhengerne her unngår de konkrete spørsmålene. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ahh. En påstand som krever en hel rekke spørsmål for å forstå: 1) Hvem er terrorist-tilhengerne? 2) Hva er de konkrete spørsmålene? Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 1) Hvem er terrorist-tilhengerne? De av dere som støtter terroristene, dvs. FSA o.l. Jeg har ikke lest gjennom hele tråden, men jeg har fått inntrykk av at du er en av dem som rettferdiggjør deres kamp og mener at "Vesten", eventuelt diverse overnasjonale organer, NATO e.l., bør aktivt støtte dem. Jeg beklager om jeg har misforstått. Du får i så fall si fra. 2) Hva er de konkrete spørsmålene? På den siste siden i tråden her, kan vi jo kanskje begynne med: Er det fordi Assad kontrollerer VG eller det fordi de også er redd for chemtrails eller NWO ? Støtter du FSAs bruk av sivile som levende skjold forresten? Synes du halshugging med kniv er en ok metode eller henrettelser av flere politimenn i slengen..? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) http://youtu.be/GVCVzVy9Soc ADVARSEL: selv om denne filmen heldigvis ikke viser de verste detaljene er den fortsatt svært ekkel, så +18 år er å anbefale... URK... så denne hendelsen usensurert i dag... fy faen å ekkelt... Disse terroristene i Syria får vår egen Anders Bering Breivik til å fremstå som en middels hyperaktiv speidergutt med litt dårlig oppdragelse.. Endret 14. august 2012 av αкαѕнα 3 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) At noen kan støtte disse råtne barbarene er utenfor min fatteevne. Man kan si hva man vil om Assad's regime, men det rettferdiggjør ikke disse terroristenes kamp. Endret 14. august 2012 av Wyrd 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) At noen kan støtte disse råtne barbarene er utenfor min fatteevne. Man kan si hva man vil om Assad's regime, men det rettferdiggjør ikke disse terroristenes kamp. Jeg kunne ikke vært mer enig... Nå skal det dog sies at noen virker å få litt kalde føtter... Det hjelper jo dog lite når de samme folkene som kritiserer at Al Qaida ser ut til å få fotfeste støtter terroristene finansielt og med våpen gjennom andre kanaler.. Her fortelles det litt mer om denne "åpenbaringen" som vi med foliehatter har utrykt bekymring for i månedsvis... Vi er jo bare konspirasjonsteoretikere så vi blir jo ikke trodd før det faktisk blir gjengitt av etablert presse... Vel.. nå klarer de åpenbart ikke skjule det lenger... http://youtu.be/trhINef3Jb8 Endret 14. august 2012 av αкαѕнα 1 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) søk opp FSA Throwing Post Office Workers to Their Deaths from a Rooftop Man Brutally Beheaded by Fake Syrian Army with Pocket Knife Fake Syrian Army goes around killing everyone who doesn’t support their genocide. They have no support among general population, except in areas overrun by FSA themselves so people pretend to support them or else they get executed the same way this man was. Ikke noe Assad her folkens dere er så forbanna hjernevasket av alt standard media serverer dere at jeg faktisk synes synd på mange av dere.. Endret 15. august 2012 av DaniNichi 2 Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 "The Syrian rebels’ Western and Arab sponsors have ratcheted up their military assistance by giving them tanks, 20 Russian-made T-62 tanks from Libya,DEBKAfile reports. US Secretary of State Hillary Clinton gave the nod for the transfer to the rebels of their first heavy weapons during her brief visit to Istanbul Saturday, Aug. 13, as the prelude to the next step of the war. Qatar is paying for the tanks." http://www.debka.com...irst-T-62-tanks James Corbett, om bomben ved FN-hotellet : http://www.youtube.com/watch?v=pISbxp8F2xM&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå