Kazuo Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Du skal ha enorme skylapper dersom du tror Assad ikke har noe med dette å gjøre, eller at det må utenlandsk påvirkning til for å starte en bevegelse mot regimet på tross av tortur, fengsling og massakrer av sivilbefolkningen. Fint med skylapper! Du som skriver at du er SIKKER på Assad startet dette, noe som ingen vet og alt tyder imot det hvis du leser annet en almen media som eies av suspekte selskaper. Igjen jeg antydet bare hva som kan ha skjedd og hvem som kan være skyldig, at Assad nå skyter sine egne stemmer nok da de ble insitigert til å gjøre opprør av aktører ifra andre land mest sannsynlig.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Ok, så hvis det bryter ut borgerkrig i Nord-Korea så har det ingenting med at diktaturet der er verdens verste? Nei, da må CIA være involvert, for slikt noe skjer ikke naturlig i land som fengsler, torturerer og massakrerer sivile, ja til og med barn!?! Assadfamilien har gjort seg selv styrtrike, de tar penger fra det syriske folk. Som takk så blir alle som protesterer arrestert, torturert og drept. For å holde oppe dette syke systemet har han sørget for et gjennomkorrupt politi som ikke spiller noen annen rolle enn mafiaens bande. Og å ødelegge et land slik Assadfamilien har gjort gjennom generasjoner, det skal ikke være årsak til bråk og krig? Dersom CIA eller andre hadde hatt noen interesser i fattige og korrupte Syria, ja da hadde de gjort det for lenge siden. Ikke så sent som i 2012. Skylapper ja... Endret 10. juni 2012 av Abigor 1 Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Du skal ha enorme skylapper dersom du tror Assad ikke har noe med dette å gjøre, eller at det må utenlandsk påvirkning til for å starte en bevegelse mot regimet på tross av tortur, fengsling og massakrer av sivilbefolkningen. Fint med skylapper! Du som skriver at du er SIKKER på Assad startet dette, noe som ingen vet og alt tyder imot det hvis du leser annet en almen media som eies av suspekte selskaper. Igjen jeg antydet bare hva som kan ha skjedd og hvem som kan være skyldig, at Assad nå skyter sine egne stemmer nok da de ble insitigert til å gjøre opprør av aktører ifra andre land mest sannsynlig.. men det du prøver å si at Assad-familie har ikke noe med hele greia å gjøre? hvis det er ikke deres feil så hvem feil er det da? Jeg håper at jeg har skjønt deg Ok, så hvis det bryter ut borgerkrig i Nord-Korea så har det ingenting med at diktaturet der er verdens verste? Nei, da må CIA være involvert, for slikt noe skjer ikke naturlig i land som fengsler, torturerer og massakrerer sivile, ja til og med barn!?! Assadfamilien har gjort seg selv styrtrike, de tar penger fra det syriske folk. Som takk så blir alle som protesterer arrestert, torturert og drept. For å holde oppe dette syke systemet har han sørget for et gjennomkorrupt politi som ikke spiller noen annen rolle enn mafiaens bande. Og å ødelegge et land slik Assadfamilien har gjort gjennom generasjoner, det skal ikke være årsak til bråk og krig? Dersom CIA eller andre hadde hatt noen interesser i fattige og korrupte Syria, ja da hadde de gjort det for lenge siden. Ikke så sent som i 2012. Skylapper ja... Jeg er eniig med deg også Endret 10. juni 2012 av EzioAuditoreDaFirenze 1 Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Så Assad er definitivt problemet likevel. Ble det bedre i Irak etter Saddams fall ? Ble det bedre i Libya når Gaddafi er dau ? Hvorfor tror du det vil bli bedre i Syria uten Assad? Kan jeg spørre deg en ting. Hvilket land kommer du fra? Libya? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Ok, så hvis det bryter ut borgerkrig i Nord-Korea så har det ingenting med at diktaturet der er verdens verste? Nei, da må CIA være involvert, for slikt noe skjer ikke naturlig i land som fengsler, torturerer og massakrerer sivile, ja til og med barn!?! Assadfamilien har gjort seg selv styrtrike, de tar penger fra det syriske folk. Som takk så blir alle som protesterer arrestert, torturert og drept. For å holde oppe dette syke systemet har han sørget for et gjennomkorrupt politi som ikke spiller noen annen rolle enn mafiaens bande. Og å ødelegge et land slik Assadfamilien har gjort gjennom generasjoner, det skal ikke være årsak til bråk og krig? Dersom CIA eller andre hadde hatt noen interesser i fattige og korrupte Syria, ja da hadde de gjort det for lenge siden. Ikke så sent som i 2012. Skylapper ja... Jeg sa DE KUNNE VÆRE BAK DET, lær deg å lese.. Nord Korea er noe helt annet en Syria, rart at jeg kjenner flere ifra de områdene som sier det samme som meg ang Syria, han ene var tilbake i det området på ferie for ikke lenge siden, å måte dra tilbake til Norge Endret 10. juni 2012 av Dani46 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Du skal ha enorme skylapper dersom du tror Assad ikke har noe med dette å gjøre, eller at det må utenlandsk påvirkning til for å starte en bevegelse mot regimet på tross av tortur, fengsling og massakrer av sivilbefolkningen. Fint med skylapper! Du som skriver at du er SIKKER på Assad startet dette, noe som ingen vet og alt tyder imot det hvis du leser annet en almen media som eies av suspekte selskaper. Igjen jeg antydet bare hva som kan ha skjedd og hvem som kan være skyldig, at Assad nå skyter sine egne stemmer nok da de ble insitigert til å gjøre opprør av aktører ifra andre land mest sannsynlig.. men det du prøver å si at Assad-familie har ikke noe med hele greia å gjøre? hvis det er ikke deres feil så hvem feil er det da? Jeg håper at jeg har skjønt deg Nei, de står sikkert står bak noe av det siste vi leser om, men vi kan ikke si sikkert hvem som startet alt dette, og det er noen som har startet dette med målet av å avsette Assad mest sannsynlig vestlig etterretning, men hadde jeg hatt bevis for dette hadde jeg nok mest sannsynlig død i en ulykke eller slikt før jeg kunne skrevet om det Endret 10. juni 2012 av Dani46 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Kan jeg spørre deg en ting. Hvilket land kommer du fra? Libya? Forever green <3 Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Du skal ha enorme skylapper dersom du tror Assad ikke har noe med dette å gjøre, eller at det må utenlandsk påvirkning til for å starte en bevegelse mot regimet på tross av tortur, fengsling og massakrer av sivilbefolkningen. Fint med skylapper! Du som skriver at du er SIKKER på Assad startet dette, noe som ingen vet og alt tyder imot det hvis du leser annet en almen media som eies av suspekte selskaper. Igjen jeg antydet bare hva som kan ha skjedd og hvem som kan være skyldig, at Assad nå skyter sine egne stemmer nok da de ble insitigert til å gjøre opprør av aktører ifra andre land mest sannsynlig.. men det du prøver å si at Assad-familie har ikke noe med hele greia å gjøre? hvis det er ikke deres feil så hvem feil er det da? Jeg håper at jeg har skjønt deg Nei, de står sikkert står bak noe av det siste vi leser om, men vi kan ikke si sikkert hvem som startet alt dette, og det er noen som har startet dette med målet av å avsette Assad mest sannsynlig vestlig etterretning, men hadde jeg hatt bevis for dette hadde jeg nok mest sannsynlig død i en ulykke eller slikt før jeg kunne skrevet om det Det var interessant. Kan jeg spørre deg en ting. Hvilket land kommer du fra? Libya? Forever green &--#60;3 ska jeg ta det som et Ja? Endret 10. juni 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Forever green &--#60;3 ska jeg ta det som et Ja? Du trenger ikke være ansatt i CIA eller POT for å finne svarene du søker... Og hva så om jeg er en av døtrene til Gaddafi ?? Who cares... Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Forever green &--#60;3 ska jeg ta det som et Ja? Du trenger ikke være ansatt i CIA eller POT for å finne svarene du søker... Og hva så om jeg er en av døtrene til Gaddafi ?? Who cares... Ja, samme det 1 Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 I byen Qusayr ble det angivelig ropt ut fra minaretene at alle kristne skulle pelle seg vekk hvis de visste hva som var best for dem. http://vaticaninside...ia-syria-15868/ To katolske prester bekrefter dette, og forteller at de kristne som har blitt værende i byen blir grovt trakassert : "Two Catholic priests who fled in recent days from Qusayr, reached by Fides, confirm, however, that they heard "with their ears" of the ultimatum, repeated from the minarets of mosques, and left the city with many refugee families. " http://www.fides.org...s=31707&lan=eng Men opprørerne iler til, og forteller at alt dette er bare løgn : "Opposition groups emphatically denied the report. "We, the people of al-Qusair, confirm that we have lived together with our beloved Christian brothers and sisters for decades, working together and living alongside one another," declared a Monday statement said to be from the rebel leadership in Qusair." http://www.aina.org/...20611154630.htm Opprørerne sier at dette er materiale fra Assads propaganda-maskin, som man blir utsatt for hvis man hører på "the pro-regime christians". Det er virkelig slik at en hører tennene som flekkes bak ordene ; Bare vent til vi ikke lenger trenger bry oss om verdensopinionen. Da skal disse "beloved christian brothers" virkelig få nakkene vridd som en vaskeklut. Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 http://www.veteranstoday.com/2012/06/10/cia-mi6-orchestrating-massacres-in-syria-analysis/ Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Her er filmen i den artikkelen om det skulle være av interesse... Tusen takk for funnet http://youtu.be/vpKdRLmzhFg 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Mennesker i Syria klarer utmerket godt å massakrere hverandre uten hjelp av fremmede stormakter. Det har de gjort mange ganger tidligere, også før MI6 og CIA. Men disse er jo favoritter når man skal skape en konspirasjonsteori, og da er det bare et spørsmål om tid før disse dukker opp hver gang det bryter ut borgerkrig eller massaker. Uansett hvor i verden det måtte være. Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Mennesker i Syria klarer utmerket godt å massakrere hverandre uten hjelp av fremmede stormakter. Det har de gjort mange ganger tidligere, også før MI6 og CIA. Men disse er jo favoritter når man skal skape en konspirasjonsteori, og da er det bare et spørsmål om tid før disse dukker opp hver gang det bryter ut borgerkrig eller massaker. Uansett hvor i verden det måtte være. Hvorfor er det bare "konspirasjonsteori" når Vesten anklages og ikke når Assad anklages, da? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Russland har størst interesse av krigen, men de beskyldes ikke. Mens sivile mennesker blir bombet at artilleri og beskutt av helikoptere så fortsetter Russlands våpensalg til diktaturet. Regimet har massakrert sivile og hele byer før, uten at hverken CIA eller MI6 hadde noe med det å gjøre. Nå skjer det igjen, og da er plutselig den mest logiske forklaringen at det står noen andre bak? Om det blir et voldelig opprør i Nord-Korea, er det da naturlig å skylde på fremmede makter? Eller kan et umenneskelig diktatur som har drept og torturert befolkningen i generasjoner være årsaken? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvorfor er det bare "konspirasjonsteori" når Vesten anklages og ikke når Assad anklages, da? Du kan jo undersøke saken selv i stedet for å bare se på TV 2 nyhetene så finner du fort ut hvorfor.... Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Russland har størst interesse av krigen, men de beskyldes ikke. Mens sivile mennesker blir bombet at artilleri og beskutt av helikoptere Det skjer i enhver krig, og i urbane, tettbebygde strøk er en heldig om en oppnår en 1:2 casualty ratio mellom combatants og sivile. Spørsmålet en bør stille seg er hvorfor vestlig media plutselig har funnet ut at dette skal vinkles som et slags overgrep. Regimet har massakrert sivile og hele byer før, uten at hverken CIA eller MI6 hadde noe med det å gjøre. Nå skjer det igjen, og da er plutselig den mest logiske forklaringen at det står noen andre bak? Om det blir et voldelig opprør i Nord-Korea, er det da naturlig å skylde på fremmede makter? Eller kan et umenneskelig diktatur som har drept og torturert befolkningen i generasjoner være årsaken? CIA har drevet med denne typen infiltrering og egging av fiender i generasjoner også, og nå bruker man demokrati- og menneskerettighetskonseptene til å skaffe seg makt i muslimske land. Det funker jo bra på hjemmebane, så hvorfor ikke? Psykologisk krigføring er en realitet. Spørsmålet er bare hvorvidt vestlig medias godt mot ondt-vinkling hvor Assad(og før det Gaddafi) presenteres som en slags Darth Vader og opprørerne som gode demokratiforkjempere, skal forstås som det, eller om det bare er utslag av den vanlige dumskapen. http://www.youtube.com/watch?v=5KWKw1WnziY&list=UUcmHfSTSqW4MEnAJDhM_2NQ&index=3&feature=plcp 1 Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvorfor er det bare "konspirasjonsteori" når Vesten anklages og ikke når Assad anklages, da? Du kan jo undersøke saken selv i stedet for å bare se på TV 2 nyhetene så finner du fort ut hvorfor.... Jeg har skrudd av TV2 for lenge siden Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg kastet tven min for litt siden og sendte et mindre hyggelig brev til lisensavdelingen til NRK. Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå