Abigor Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) "De" gjør ikke det. Rart linken din ikke fungerte. "This content is currently unavailable" Endret 28. mai 2012 av Abigor Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 slik jeg ser det virker hele opprøret som en religiøst motivert kamp hvor sunni muslimer angriper shia muslimene som er i mindretall. Fy flate som jeg forakter de som støtter drap på denne måten... 3 Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Så feil kan man ta. BBC ble jo lurt. Men de skal jo ikke la seg lure så lett da. "BBC News uses 'Iraq photo to illustrate Syrian massacre'. The BBC is facing criticism after it accidentally used a picture taken in Iraq in 2003 to illustrate the senseless massacre of children in Syria. Photographer Marco di Lauro said he nearly “fell off his chair” when he saw the image being used, and said he was “astonished” at the failure of the corporation to check their sources." http://www.telegraph...n-massacre.html Du mener jeg tar feil? Da må du gjerne utbrodere hvorfor Jeg fikk også inntrykk av at Abigor mener det. Men du tar jo ikke feil. BBC dret på draget. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 BBC dret på draget. De er jo ikke såå mye bedre de andre heller som sier at byen ble bombardert med mortar og lignende i timesvis og at dette var årsaken til dødsfallene.. Passer jo ikke så bra når folk er skutt i panna og fått halsen skåret over i sengene sine :/ Blir helt kvalm jeg når jeg ser hvordan vestlig media bruker denne saken her... De eier jo ikke egne tanker og blir fjernstyrt for å oppnå det morderne ønsker.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jo han tar grundig feil. Assad-familien har tradisjon for å slå ned på opprør. Militær og artilleri brukes mot sivile og byer blir bombet til grus. Ingen sivile overlever. Slik er det man løser politisk kritikk i Syria. Det er en kjeltringstat som fengsler, torturerer og dreper en hver som måtte mene noe annet enn at Assad er en fantastisk leder. Slikt skjer ikke i Vesten og ville heller aldri skjedd under dagens omstendigheter. Det er ikke snakk om! Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er en kjeltringstat som fengsler, torturerer og dreper en hver som måtte mene noe annet enn at Assad er en fantastisk leder. Slikt skjer ikke i Vesten og ville heller aldri skjedd under dagens omstendigheter. Det er ikke snakk om! Men vi støtter slike kjeltringstater. Over en lav sko. Så lenge lederne gjør tingene på vår måte. Og vi støtter islamistiske mordere, på vei til å lage borgerkrig. Og det samtidig som vi later som vi støtter opp om en fredsprosess. Så det er kvalmende hykleri. Og maset ditt blir en del av det samme kvalmende hykleriet. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Den eneste måten å få fred på i Syria er å fjerne Assad. Så lenge den familien har makt, vil sivile mennesker bli drept. Politiske aktivister bli torturert. Uskyldige mennesker bli fengslet. Endret 28. mai 2012 av Abigor Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 * Jeg tror du er full av løgn som resten av de såkalte frihets kjemperne der nede... Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Den eneste måten å få fred på i Syria er å fjerne Assad. Så lenge den familien har makt, vil sivile mennesker bli drept. Politiske aktivister bli torturert. Uskyldige mennesker bli fengslet. Du bør slutte å utelukkende lese dagbladet. 3 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Den eneste måten å få fred på i Syria er å fjerne Assad. Kunne du ikke bare sagt det rett ut med en gang at du er (eller sympatiserer med) Sunni så hadde vi sluppet å være i tvil om vi skulle ta deg seriøst... Endret 28. mai 2012 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) sivile mennesker bli drept. Politiske aktivister bli torturert. Uskyldige mennesker bli fengslet. Mennesker blir drept. Politiske fanger blir torturert. Uskyldige mennesker blir fengslet i Qatar og Saudi Arabia også. Men det bryr deg midt i ryggen. Hvis styrkeforholdet hadde vært omvendt ville det vært borgerkrigstilstander i Saudi Arabia og Qatar, mens Bashar satt og toet sine hender mens han sendte inn penger til å finanisere borgerkrigen. Endret 28. mai 2012 av Kubin Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Mennesker blir drept. Politiske fanger blir torturert. Uskyldige mennesker blir fengslet i Qatar og Saudi Arabia også. Men det bryr deg midt i ryggen. ? Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Mennesker blir drept. Politiske fanger blir torturert. Uskyldige mennesker blir fengslet i Qatar og Saudi Arabia også. Men det bryr deg midt i ryggen. ? Jeg mener at du tar parti med Saudi Arabia og Qatar, som bare er interessert i å innføre samme type sunni-tyranni i Syria som de selv har. Så vil fortsatt mennesker bli drept torturert og fengslet på null grunnlag, og det er jo det du vil ha slutt på? Du får ikke slutt på det. Det blir bare med sunni-fortegn. Endret 28. mai 2012 av Kubin Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Så vil fortsatt mennesker bli drept torturert og fengslet på null grunnlag, og det er jo det du vil ha slutt på? Ja, der svarer du egentlig på det selv. Tenk på dette så slipper du å anklage meg. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Du får ikke slutt på det. Det blir bare med sunni-fortegn. Nå er det jo praktisk talt sunni styre i Syria fra før, men de er faen aldri fornøyd disse folkene.. De skal liksom drepe og jage alle som mener noe annet.... Og de klager på at det er et strengt regime der... Jeg ser jo virkelig hvorfor også.. Ellers ville det jo bli totalt anarki i løpet av 1 dag.. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 I Irak hjalp USA shia-majoriteten til å komme til makten. Så hjelper de sunni-majoriteten til å komme til makten i Syria? Alt blir lagt til rette for full krig i framtida? Våpenprodusenter skal som kjent også leve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå