mhkt Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei! Jeg føler meg utrolig frekk som spør egentlig, men jeg har et problem og siste utvei blir internett. Jeg holder på med en tegning som jeg tegner med tegnebrett og sai, jeg kan tegne nogenlunde med mangler kreativitet. Nå står jeg litt fast, da jeg har tegnet to barn, og må ha noe rundt så det ikke blir ensformig, det er egentlig en simpel oppgave, litt grass og en himmel og kanskje en sol, sommerfugl whatever, men problemet ligger da i min "tegnesperre" - jeg kan se det for meg så mye jeg vil men jeg får det ikke ned. Så her kommer det frekke spørsmålet mitt: Er det noen her som kan tegne i tegnebrett, som er villig til å hjelpe en stakkars (tegningen skal tegnes for noen andre, og er ganske viktig, det skal være en logo..) på en lørdags/søndags kveld? Om du kan tegne så vil jeg si at dette er et arbeid som ikke tar lange tiden, og jeg er villig til å betale noen hundre kr for å få dette ferdig..Føler jeg samtidig må si at jeg ikke blir betalt for dette selv, tok på meg jobben for og være hyggelig men ser nå det er litt mer enn jeg kan gape over. Om noen kan hjelpe meg så ta kontakt med meg over PM. Så får jeg krysse fingerne mine og håpe på at det er noen som ser denne posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå