Sagacious Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Er det noen som kan synse om når dette kommer i butikken? Hadde tenkt meg dette kortet plus en 2800-P4 og noe DDR533 og se hva jeg får til. Njaal Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det er anntydet en gang i slutten av neste mnd,venter spent da jeg skal ha det Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ikke at jeg ville kjøpt meg Intel, men Det skal ABit ha, de kan og få ett kort til og bli ettertraktet! Damn, det ser sykt bra ut! Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Det er anntydet en gang i slutten av neste mnd,venter spent da jeg skal ha det Og jeg som skal kjøpe med i starten av neste mnd... f... Njaal Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 så på det kortet ja og jeg fikk lyst på det kjøpte meg nettop nytt p4hk så kommer nok ikke til å kjøpe det da Lenke til kommentar
formann Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ble litt sugen på å kjøpe P4 når jeg så det kortet. Kanskje det er verdt å prøve Intel igjen!?! Har ikke hatt Intel siden jeg hadde en P3-800. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Skjønner ikke helt det med kjøleløsningen av det kortet; den vifta vil jo bare stå og blåse(suge?) rett i 'veggen' (inne i kassa rett over IO shield'en), ihvertfall på mitt kabinett? Skulle jeg begynne å skjære i kassa da eller? Jeg har vel misforstått noe igjen... Har akkurat kjøpt dette MSI kortet og er fornøyd, så jeg beholder vel det til neste store oppgradering. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Er imponert over Abit. De har laget mange gode hovedkort i det siste. Stå på Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Ble litt sugen på å kjøpe P4 når jeg så det kortet. Kanskje det er verdt å prøve Intel igjen!?! Har ikke hatt Intel siden jeg hadde en P3-800. Jeg og hatt hatt 2 stk AMD, men frå lyst på en pentium nå. Jeg vet ikke hva det er ,men er vel godt påvirket av reklamen til Hyper-treading. Liker det konseptet Njaal Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Skjønner ikke helt det med kjøleløsningen av det kortet; den vifta vil jo bare stå og blåse(suge?) rett i 'veggen' (inne i kassa rett over IO shield'en), ihvertfall på mitt kabinett? Nei den er på siden av de andre portene :-) Skulle jeg begynne å skjære i kassa da eller? Det slipper du :-) Jeg har vel misforstått noe igjen... Ja Njaal Lenke til kommentar
John P. Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 De har fått plass til vifta ved å fjerne parallell- og serieportene, ja. Da skjønner jeg det(tror jeg). Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Den kjølinga er genial da, det er rart ingen har tenkte på det før. Men jeg vil regne med at de gjør noe likt med Athlon64 kortene sine. Det håper jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 "]Er det noen som kan synse om når dette kommer i butikken?Hadde tenkt meg dette kortet plus en 2800-P4 og noe DDR533 og se hva jeg får til. Njaal Antatt 2003-08-29 hos Komplett Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 "]Er det noen som kan synse om når dette kommer i butikken?Hadde tenkt meg dette kortet plus en 2800-P4 og noe DDR533 og se hva jeg får til. Njaal Antatt 2003-08-29 hos Komplett jippi! Bestilt! (Au den var dyr!) Njaal Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har også lagt inn bestilling,så nå far jeg vel aventere `gammelkortet`til salgs Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har veldig lyst på det kortet jeg og ! Pris antydning ? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har også lagt inn bestilling,så nå far jeg vel aventere `gammelkortet`til salgs Snekker`n, hvor mye skal du ha for det gammle hovedkortet ditt? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Har veldig lyst på det kortet jeg og ! Pris antydning ? Siden du er så lat! Så kan jeg antyde pris på 2400,- pluss litt til! Njaal Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 "]Har veldig lyst på det kortet jeg og ! Pris antydning ? Siden du er så lat! Så kan jeg antyde pris på 2400,- pluss litt til! Njaal Spørs.. ser pcutstyr har det 130 kr. billigere enn komplett mvh. Xanoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå