NJW1609 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei jeg har lyst å kjøpe meg en ny iPhone. Jeg fikk lyst på en iPhone 4s første gang jeg så den, men jeg lurer på om talefunksjonen Siri kommer på norske iPhone 4s. Håper jeg kan få hjelp av dere Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Slik eg har forstått det så ja. Men(!) det fungerer bare på engelsk og er nokså begrenset i forhold til om du er i USA, for eks mener jeg at siri ikke vil fungere til å søke opp restauranter etc i Norge. Tror jeg Endret 29. oktober 2011 av dTd Lenke til kommentar
NJW1609 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg vil ha en sikre svar om den kommer på den norske utgaven Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Slik det er nå, så er ikke norsk tilgjengelig på SIRI. Når dette kommer, vet ingen. Men at det en gang kommer, det tror jeg. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 ja Siri kommer på ALLE iPhone 4s. men hu snakker ikke norsk enda. Lekte litt med Siri tidligere idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå