MartinLillo Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har akkurat satt sammen: Epox 8rda3+ 2stk Twinmos PC3200 AMD Xp 2600 MSI FX5200 TI128 Problemet er at pcen henger seg innimellom, dvs skjermen fryser og ingenting virker. Den henger seg imidlertidig ALLTID når jeg starter opp Medal of Honor eller BF1942. Prøvde å bytte skjermkort med et GF4 Ti4200, men det samme skjedde. Har stillt inn bios på optimized bios settings eller noe slikt. Er det noen som har noen ideer? :-? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har samme problem, har ikke testet med spill enda, driver å resinstallerer. Dette skjedde også etter at PCen var ny. Helt det samme, men da var det et virus eller noe som kom med Imesh, men jeg har ikke installert det enda. Lenke til kommentar
Inferno Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har hatt samme problem, helt ny PC som fryser seg hver gang noe grafikk skal kjøres. Problemet var at minnebrikka var defekt! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 skjekk tempen på cpu.. er den høy? evt. installer alt av nyeste drivere osv. Test ut andre minne brikker? Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 det samme skjedde når jeg hadde winXP. Strømforsyningen kan være for liten. Lenke til kommentar
Bergans Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Sjekk at AGP hastigheten er satt til 8X i bios (default er 4X) hvis skjermkortet ditt støtter det. Lenke til kommentar
joorus Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Det skal visst være konflikter mellom WD-disker og nForce2 chipset. Har aldri hørt om dette før men oppdaget det tilfeldigvis hos databutikken.com i det jeg skulle til å bestille et NF7 hk. Det er en tråd om dette her http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...9039&highlight= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå