*F* Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 I natt blir det vintertid og klokka må stilles, jeg skal opp op i halv 8 tiden i morgen, og er derfor avhengig av riktig klokke. Spørsmlet mitt er da, stiller klokken på Andriode seg automatisk? og vil min app "Alarm Klock" ta hensyn til dette? Samsung Galaxy S. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Om du har huket av "Automatisk" under Innstillinger > Dato og tid så vil den stille seg automatisk. Men jeg vet ikke hvordan den app-en din fungerer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Annbefaler deg å stille en vanlig klokke på alarm bare for å være sikker Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Min stilte seg automatisk Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Min også, og appen gikk av som den skulle. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dama sin tlf stilte seg, men ikke min. Litt pussig siden vi kjører samme android version, men sikkert noe instillinger som er feil elns på min. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Min gjorde det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå