myreværingen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Er det noen her som har lastet ned Battlefield 3 fra Spaceworld? Jeg har nemlig problemer med det. Får ikke lastet ned :/ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har du prøvd Livechat med Spaceworld og om du utdyper litt bedre hva som er gale, så hadde det hjelpet. Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Har du prøvd Livechat med Spaceworld og om du utdyper litt bedre hva som er gale, så hadde det hjelpet. ingen er på livechat, og så skrev jeg inn emailen min og så skal de sende meg svar eller noe sånt.. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Da kan du jo prøve å utdype problemet litt mer til oss, så kan vi prøve å hjelpe deg. Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Da kan du jo prøve å utdype problemet litt mer til oss, så kan vi prøve å hjelpe deg. ok, starter dowloadern til spaceworld, så kommer det opp minidownloader har sluttet å virke. og dette skjer med en gang... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) skjedde med meg også... prøv igjen nå, ser ut som om de har fått skikk på greiene sine. Endret 29. oktober 2011 av SirAmp Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 skjedde med meg også... prøv igjen nå, ser ut som om de har fått skikk på greiene sine. neh, fikk til på origin nå med produktnøkkel Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 takker alle som gidda å hjelpe digg med bf3 om 2-3 timer Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 og der klikka det igjen ja )(#%¤/#()%(=) spaceworld! Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 og der klikka det igjen ja )(#%¤/#()%(=) spaceworld! SirAmp, jeg anbefaler deg på det sterkeste å lage en Origin konto og laste det ner der med din produktnøkkel Funka fett for meg ^^ Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 går det an også ja, da skal jeg jo lett gjøre det! Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 jeg forstår ikke hvorfor spaceworld laga en så håpløs funksjon?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå