Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han vil ut hver helg... Forstålig?

Anbefalte innlegg

Hei. Kort fortalt; kjæresten min igjennom 3 mnd har de siste 3-4 ukene ønsker å gå ut på byen å feste selv om ingen av våre venner kan. Han synes det er greit å gå ut selv om det bare er oss to.

Saken er at vi har gått ut de siste 3 ukene alene nå hver lørdag og jeg begynner å bli litt frustrert over dette.

Hvorfor vil han så mye ut på byen når vi nylig har blitt sammen?

Jeg pleier å være med han omtrent her dag i uken, så på en måte er det jo forstålig at han vil bruke den ene dagen i uken til å gå ut men jeg må innrømme jeg hadde satt pris på om han heller hadde sagt han ville tilbragt lørdagen alene med meg.

Hva tenker dere om dette? Når jeg spør han sier han at vi godt kan være inne, men jeg skjønner at han vil ut mest.

Vi er i midten av 20 årene.

:-(

Postet av anonym: 427e5c794aeb5d38e455ce0fe23eaebc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke dette noe DERE burde snakke om?

Forøvrig ville jeg selv gjerne hatt i hvertfall en dag i uka som jeg gjorde min egne greier.

Ts her

Har pratet med han om det og da sier han bare at vi ikke trenger å gå ut. Poenget er at jeg ser at han vil ut mest. Ellers er vi ofte sammen i ukedagen , noe som sikkert gjør at han føler det kan bli litt ensformig?

Postet av anonym: ea309f88e9589faaf40ab6919e1d3542

Lenke til kommentar

uansvett... jeg bor på landet og det SUXXORZ, det er ikke noe by å gå ut på og jeg drikker hver helg, jeg er forlovet O-o

jeg og dama mi har samme problemet, jeg går ut og er med 2-3 kamerater HVER helg og drikker. Hun synes det er greit til et visst punkt, da sier hun ifra. Det burde du også gjøre. Å drikke skal være (i ett forhold) noe man gjør når man vil være sosial med vennene sine, ikke for å ut å sjekke läget. Med unntak av arrangementer.

Hvis han bare sitter på en krakk på en pub og snakker med andre damer, da har du ett problem.

Har dere venner, så burde han innrette seg litt etter dynamikken til de andre, ikke bare peise på. Pass deg så ikke du blir såret.

Lenke til kommentar

Jeg har selv vært den personen du beskriver, altså vil gå ut hver helg. Kan vel si at jeg fortsatt er.

Jeg har alltid vært glad i å feste, og etter jeg ble sammen med eksen, ville jeg ikke la det stoppe meg. Vi var sammen i 1 1/2 år ca, bodde sammen i 7 mnd. For å ta perioden vi bodde sammen, var jeg vel ute hver helg i 5 av de 7 mnd. Fredag og Lørdag. Grunn? Vel, jeg haddde et friår fra skole og jobbet fast på Rema 1000. VI var en god sammensveiset gjeng som jobbet der, alle hadde kjæreste. Vi dro som oftest ut sammen,vors - byen og nach. Grunnen til at jeg ikke alltid ville ha med meg dama (eksen) var at jeg følte jeg ikke kunne være den jeg var. Jeg er en person som liker å bli kjent med nye folk, både jenter og gutter. Kan ofte bli sett på som veldig flørtete på byen og i dagliglivet, og dette falt ikke akkurat i god smak hos fruen. Nå i etterkant ser jeg jo at det er forstålig, dette endte jo opp med at jeg var utro in the end. Men grunnen til det er en annen historie.

Uansett! Du har ingenting å bekymre deg over. Du sier han mer enn gjerne vil ha deg med ut? Da har dere ikke noe problemer i mine øyne. Tenk på det sånn: Hva om han ville ut, uten deg? Da hadde du hatt grunn til å uroe deg. La gutten/mannen få ha det litt morro! Man er bare 2x en gang i livet, og hvorfor kaste det bort med å sitte inne i helgen, og se på dårlige filmer? (satt på spissen) Hvis du "nekter" han å gå ut, vil han føle enda større grunn til å gå ut. Barnslig? Ja. Men sånn fungerer det, i 8 av 10 tilfeller. Dere har da tross alt 5 andre dager dere kan ha det koselig på. Bruk de for alt det er verdt. Jeg pleide ofte å bruke torsdag som en "lørdag" Sørget for å komme tidlig hjem fra jobb, lage middag, tenne noen lys og leie en film. Kanskje foreslå noe ala det til kjæresten din. Men ikke mas om det. Verste mannfolk vet, er mas. La oss heller finne ut av sånt selv. Det ødelegger mye av gleden ved å gjøre dette, hvis du ber om det, forlanger det.

Og når dere går ut, blir dere ofte sittendes sammen? eller menger dere med andre bekjente hver for dere? Min erfaring tilsier at man har godt av å være adskilt på byen. Man kan godt henge på samme utested, men heng med din egen jentegjeng, og la han være med gutta. Snakker han med en ukjent jente? La han snakke. Hvis du blir sjekket opp av en gutt, ikke avvis han. Sånt holder forhold oppe og går. Mister man spenningen, mister man gleden :)

Lenke til kommentar

Nå i etterkant ser jeg jo at det er forstålig, dette endte jo opp med at jeg var utro in the end.

Uansett! Du har ingenting å bekymre deg over.

Jeg lo litt inni meg.

Første som slår meg er at om han vil ut, og ikke du, så send han ut alene. Han kan ikke tvinge deg med, og du kan ikke tvinge deg på.

Lenke til kommentar

Nå i etterkant ser jeg jo at det er forstålig, dette endte jo opp med at jeg var utro in the end.

Uansett! Du har ingenting å bekymre deg over.

Jeg lo litt inni meg.

Første som slår meg er at om han vil ut, og ikke du, så send han ut alene. Han kan ikke tvinge deg med, og du kan ikke tvinge deg på.

Haha. Når du quoter det sånn, så ser det jo ikke særlig bra ut.

Men ganske enig med Neppe her ja ;)

Lenke til kommentar

TS her

Det endte med at han ikke ville ut alikevell da jeg ringte han. Han var sammen med to kamerater og sa jeg kunne komme bort om jeg hadde lyst. Jeg sa jeg ikke ville trenge meg på hvis det var guttekveld, men han sa jeg bare måtte komme. (Sikkert redd jeg skulle bli skuffet :whistle:)

Ellers har han heldigvis alltid bedt meg også med ut på byen dersom det er det han vil. Han har dog lite venner i denne byen, så ikke rart han vil ha meg med (Hvem vil da gå ut alene?)

Ellers må jeg bare si at jeg gruer meg ihjel til helga som kommer, for da skal jeg reise til en annen by, og han kommer helt sikkert til å gå ut. Dette er selvfølgelig greit, men jeg kommer IKKE til å like det om han drar ut alene. (Han er typen til å gå ut alene også, og han er en flørter fra før av... :dontgetit: )

Hva tenker dere om dette?

Angst.. :cry:

Postet av anonym: ea309f88e9589faaf40ab6919e1d3542

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...