norwegian_guy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja, jeg spør her og jeg noen som skal på nattåpent noen steder i byen? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg skal ihvertfall prøve, var på Spaceworld Megastore i fjor (Black Ops release). Noen som vet om de holder nattåpent i år også? Lenke til kommentar
norwegian_guy Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Haha, der jeg skal og :-D jada, de har nattåpent i år også, men i år åpner dørene 22, så slipper å stå ute i kulda som i fjor! Lenke til kommentar
BrehT1 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Skal prøve å få skaffet det tidlig fra Activision, om ikke blir jeg å se på en av de nattåpne butikkene i Oslo! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 "kulda?" Det er jo 10 plussgrader ute for pokker.. Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fikk mail fra gamezone idag hvor de sa de sendte det i slutten av denne uken. dvs mest sannsynlig fredag, og seinest lørdag, vil da uansett ha spillet på mandagen, kanskje lørdag om man er heldig. Gamezone sender med brevpost, så tar vell i nesten alle tilfeller 1 dag med mindre man bor i nordnorge! Absolutt værdt ett forsøk, og det er vell forsåvidt like billig Lenke til kommentar
BrehT1 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Får Hardened edition ettersom jeg var på CoD XP, men det blir sendt fra Los Angeles på fredag. Aldri i verden om det rekker frem, så blir nok å kjøpe det så evt. levere tilbake disken jeg får senere. Vet at Komplett skal få det inn på lager i løpet av dagen. Noen som har tips på noe små-spill butikker i Oslo området? Kanskje noen er villige til å selge tidlig! Lenke til kommentar
norwegian_guy Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 haha, jojo men hvis det regner, så er det ikke awesome og stå ute! og spes siden sapceworld i storgata åpner dørene 22, så slipper man det så kan man bruke de 2 timene på å game mw3 i butikk, det jeg skal ihvertfall! Lenke til kommentar
BrehT1 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Btw, hvordan vet du at det åpner/begynner klokken 22? Og hvorfor? Lenke til kommentar
norwegian_guy Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 jeg var der på battlefield-releasen, og da fikk jeg vite at de åpner klokka 22 på mw3 nattåpent også. hvorfor ikke? jeg er dritgira på å teste det ut mot battlefield. ekke sikkert jeg kommer til å være i butikken i begge timene, men for meg høres det ut som en grei plan å stikke ned, spille litt mw3, kanskje kjøpe meg en kebab elno for å så kjøpe spillet og stikke hjem. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som vet om Gamestop på Byporten holder nattåpent? Det er forskjellig informasjon ute og går. På deres egne sider står de ikke oppført under nattåpne butikker, men det gjør de på MW3 sine sider. Lenke til kommentar
norwegian_guy Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 veit ikke om de holder åpent. hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt og spurt men hvis ikke de har det, så har gamestop karl johan og spaceworld nattåpent. det er ihvertfall de som ligger nærmest byporten, hvis det er til noe hjelp... Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 noen som vet om det er nattåpent noe sted på Majorstua? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå