Jan Erik Engan Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Shower Head Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt lek i dusjen,ja ikke med frua,men med dusjhodet og lys. Lukker skal være 1,5sek..bulb fotografering. Skrudde av lyset på badet etter rigging av utstyr.trådutløser er brukt. Lyset skifter farge til rødt ved varmt vann og blått/rødt ved lunket vann..kommer siden;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Super Idee,det ble virkelig tøft bilde av en dusj...kreativ du er,5er herfra,og god helg videre..smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Super Idee,det ble virkelig tøft bilde av en dusj...kreativ du er,5er herfra,og god helg videre..smil Takker.Fikk ett tips på foto.no,om å utelate dusjhodet,og bare bruke strålene,så det får vi se på en annen dag Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jo kjent bilde mange men helt greit bilde. kan du se Europa landskap nr 2 helt rent HDR Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Jo kjent bilde mange men helt greit bilde. kan du se Europa landskap nr 2 helt rent HDR Og hvor finner jeg Europa landskap nr 2 ...fant det Endret 29. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Spennende og kreativt JE. Lys i dusjhode har jeg ikke sett før. Well done. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Spennende og kreativt JE. Lys i dusjhode har jeg ikke sett før. Well done. Takker...ikke helt voksen ennå jeg ser du..hehe...får de på Biltema...tips Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Stilig bilde med 'lysende vann' Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Stilig bilde med 'lysende vann' Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg