Aragorn195 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei. Jeg har nylig installert Battlefield 2 Complete Edition og for å kunner spille Booster Pakkene må du registrere spillet, det er det som er problemet mitt. Hver gang jeg prøver å registrere det for jeg bare for å feil melding som sier: ------------------------------------------ The following error has occurred: Address Unintelligible Explanation: Somewhere along the way to your destination, the address (location) you were trying to get to was garbled. How to Fix the Problem: Your best bet is to hit the Back button on your browser and try to navigate from there. If that doesn't work, you should close your browser window, sign back on to the site, and try again. If you get this error again, please let us know by going to: EA Customer Help Pogo Help Please take note and let us know the steps you took to get to this page. Back ------------------------------------------ Hva må jeg gjøre for kunne spille Euro Force og Armoured Fury? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå