Tom Ames Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Har ikkje hentet den ut enda heller Så kan jo bare la være å hente den og seie "nei den har ikkje eg bestilt" Vi vet jo ikke når Prime kommer, bare at den blir lansert om en uke. I værste fall har man ikke den i hende før etter jul... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Oja, trodde den kom ut i neste uke eg Sjangse for at den kommer ut i USA i løp av neste uke? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Oja, trodde den kom ut i neste uke eg Sjangse for at den kommer ut i USA i løp av neste uke? Nei. Det eneste vi VET 100% sikkert er at den vil bli lansert 9. November. Det spås når man faktisk kan kjøpe den. En nyhetsside tror 1-2 uker etter denne eventen, mens andre tror 1 mnd. De fleste sier mest sannsynlig før jul, så det lover da godt. Det man håper på nå er om det blir en global launch, eller om USA får den noen uker før oss. Jeg tror den kommer i butikkhyllene i USA neste uke, og kommer til å kjøpe den fra USA når jeg får sjangsen, siden det er flere steder som sier US releasen er 9. November også. Endret 2. november 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Skal jo jobbe i USA så har vell muligheten til å kjøpe den der Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Har en "gammel" Samsung Tab 7 tommer. Er egentlig meget fornøyd og kunne ikke tenkt meg å bytte med Ipad 2 eller den nye 10.1 tommeren til Samsung. Synes 7 tommer er en passe størrelse og at Ipad 2 blir for stor. Når det gjelder film så støtter jo den gamle Taben, det meste. Ved installasjon av MoboPlayer så støtter den enda mer. Synes også det er et "must" at brettet må kunne koples til PC og så bli behandlet som et USB minne. Synes også at 3G og mulighet til å gå på nett hvorsomhelst og nårsomhelst er et must. SD minne er også en nødvendighet. Mulighet til ordinær telefoni og iptelefoni via hedaset er også en nødvendighet. Ut i fra min "kravspek", så synes jeg det er få andre en den klassiske syveren som holder mål. Rett nok - Jeg har testet litt med Ipad 2, og når det gjelder surfing på nett, så er denne helt klart litt bedre enn Taben, men det blir liksom bare en faktor i en større sammenheng. Synes også at Asus sin ser meget spennende ut. Venter ellers på Samsung sin neste 7 tommer og håper at de heller kopierer seg selv enn Apple. En Windows Pad met tilstrekkelig fart og bluetooth kunne også vært interessant. Endret 4. november 2011 av arne22 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Galaxy Tab 7.7 er jo også et alternativ. En så stor AMOLED skjerm må være en fryd for øynene. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Har ikkje bestemt meg om eg skal hente den eller ikkje :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå