alphadec Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Etter hatt et helvete og få dette til og fungere s¨å har jeg endelig kommet meg inn i spillet. Men jeg kom ikke lnagt i dette før jeg er STUCK!. Level "Semper Fidelis" du går inn et tog trykker E for og komme ut et vindu før du henger ned med en arm hvor du skal trykke "SPACE" for og komme deg opp. ? Men trykker jeg Space 3 ganger så faller jeg ned. Hva gjør jeg feil her er det nopen annen knapp jeg skal trykke for og komme meg opp på taket av toget. ? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Var bare masse space hos meg, trykk en space hver gang han får nytt grep? Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Var bare masse space hos meg, trykk en space hver gang han får nytt grep? Prøvd faller bare ned!. Trodde dette var en shooter jeg!. PS: Dette gjelder (PC)! Endret 29. oktober 2011 av alphadec Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 jeg bare spacet meg febrilsk forbi dette uten problemer - cola under knappen? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Vet ikke om det går på tid og du må opp før du blir skutt igjen. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Var bare masse space hos meg, trykk en space hver gang han får nytt grep? Hurra! jeg prøvd flere trykk (space, space, space, space) det funka, yes yes. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå