Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvorfor spøke med det? De er jo egentlig restene av Opticom. Jeg var ikke klar over at det faktisk fantes en kobling der. Var bare hjernen som kicket inn Opticom da det kom en plan om å utvikle "fantastisk" datateknologi og kobling til børs. Lenke til kommentar
SvennK Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Interessant artikkel, men det hadde vl ikke skadet å korrekturlese den før den blir lagt ut Endret 30. oktober 2011 av SvennK Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Alt kan spores... Og alle. Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er ikke dette "gamle" Opticom? Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Slettet... Endret 30. oktober 2011 av covah Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Så jeg burde altså kansellere ordren på aksjer hos disse? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 De har vert en "snakkis" på børssider i over 2 år nå. Og har spådd "revolusjonen" sin mer enn en gang. Så ville ikke investert for mye penger i dem. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Når vi vår den milesteinen vil vi kunne printe disse mikroprosessorene på nesten hva som helst, [...] Artikkelforfattaren burde jo vite at det engelske uttrykket "milestone" tilsvarar det norske "milepæl". Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 De har vert en "snakkis" på børssider i over 2 år nå. Og har spådd "revolusjonen" sin mer enn en gang. Så ville ikke investert for mye penger i dem. Jeg er helt ny med aksjer, kommer nok ikke til å bli noen hobby for meg. Men la inn ordre på 2000kr, det er et tap jeg kan ta om det går ad dundas. Mens jeg kan tjene noen kroner om det går bra Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Gleder meg til dette blir kombinert med papirtynn AMOLED. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Samsung sier det skal komme en mobiltelefon med bøyd/bøybar skjerm i 2012, muligens første halvår. Det kan bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå