Br?stopp Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Som overskriften sier,så er jeg klar for å kjøpe en ny laptop. Jeg har i dag en Compaq NX7010, men den jobber så tregt at jeg gir snart opp å finne årsaken til at den bruker omtrent. 10 minutter på å boote. Dessuten har jeg lyst på en ny maskin. Jeg er klar over at sannsynligheten for at det er program som gjør at maskinen jobber tregt. Batteriet er ferdig, rammen rund keyboardet har et par sprekker, så tiden er moden for skifte den ut. Finnes det et program som gir meg muligheten til å "clone" den gamle disken, slik at jeg slipper å legge inn alle programmene på nytt. Det er spesielt to programmer jeg overhodet ikke har lyst å re-installere. Alt det andre kan jeg alltids legge inn på nytt. Nevnte programmer fungerer kun i Win XP Pro, og det akter jeg å forsette med. Selvfølgelig kan jeg lage to operativsystemer (Win7), men det er jeg ikke avhengig av. Setter pris på om non har et par minutter til overs, og kan svare meg på dette, eller komme med nye ideer. På forhånd takk! Hilsen Paal Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 pleier ikke å fungere spesielt bra, ved bytte av HK anbefales reinstall av OS på det sterkeste. det KAN fungere, men det er å be om problemer. Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 pleier ikke å fungere spesielt bra, ved bytte av HK anbefales reinstall av OS på det sterkeste. det KAN fungere, men det er å be om problemer. Takk for svaret ditt. P.S:. Likte signaturen din D.S. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Som SirAmp sier, vil det trolig ikke fungere. Uansett kan det jo være greit med en clean install, da sikrer du at nye pcen yter maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå