Gå til innhold

Utskifting av innmat i gammel x-box 360

TheWondereR

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om det er mulig å skifte ut komponenter innvendig i en eldre x-box 360 som frks. prosessor eller hard disk..

Grunnen til at jeg vil gjøre dette er for at den gammle konsollen bråker så vanvittig i viften, sikkert mange som kjenner til den jæ.... støyen den lager, er det mulig å skifte ut komponenter innvendig..?

Vist dette skulle la seg gjøre, er det noen som vet hva slags komponenter som bør skiftes for å bedre dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Harddisken kan du bytte, den er i plastkassen på toppen av Xboxen. Resten er en enhet så nei, det er ikke mulig å bytte enkeltkomponenter. Unntak er viften og trådløskort.

Ok, hard disken på toppen er grei, men vil i hoved sak få vekk den vifte lyde, går det å sette inn en vifte som støyer mindre?

Hvor får en tak i en slik vifte.. via microsoft..?

Lenke til kommentar

Det er ikke vifta som bråker mest da, men selve dvd-drevet... Få deg større harddisk, og installer spillene dine, så slipper du det meste av støyen ;)

Jepp en meget god ide. Men denne konsollen er kanskje en av de første 360 versjonen og er chippet... har ikke prøvd å legge brendte spill inn på disken.. Har sykt mange spill, så har ikke lyst å trashe driten heller..

Lenke til kommentar

Det er ikke vifta som bråker mest da, men selve dvd-drevet... Få deg større harddisk, og installer spillene dine, så slipper du det meste av støyen ;)

Jepp en meget god ide. Men denne konsollen er kanskje en av de første 360 versjonen og er chippet... har ikke prøvd å legge brendte spill inn på disken.. Har sykt mange spill, så har ikke lyst å trashe driten heller..

Vel, mange spill er det flere som har, jeg har vel ca 300... Men jeg har bare de jeg spiller mest liggende på disken ;)

Du burde jo uansett få gjort noe med den boksen din, for den spiller vel ikke alle spill lenger, spes ikke disse nye xgd3 spillene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...