War Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har satt G+ til å laste opp bilder jeg tar med min mobil automatisk. Alle bildene jeg tar ligger da på G+ og det har fungert utmerket helt til jeg logget på G+ på en jobbpc. Da lastet den ned en mappe til skrivebord, ikke downloads eller annet som het Filer_for_fromphone og der lå ALLE bildene jeg har tatt noen gang og dette så jeg 3 dager etterpå. Skal dette bare skje automatisk? Litt risky å bruke G+ på annen en privatdataen da. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Jeg tipper at manualen kan fortelle deg hvordan du unngår det. Endret 29. oktober 2011 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
War Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Eneste den fortalte meg var alt jeg kunne laste ned alt som en zip om jeg ønsket. Her snakker vi om at man logger på gmail og ikke gjør noen ting , logger av og volla alle bildene du har tatt ligger igjen på pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå