cakewalk Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei, lurte på hvordan harddisk lag og CPU Lag ser ut, siden jeg har en mistaanke om at jeg har det. Men jeg tviler på at det kan være cpu lag fordi det er en 4 kjerners 3,5 ghz. Det er slik at på noen spill jeg spiller så tar det lengre tid å laste inn spill og noen ganger kan det være litt smålag, som når jeg roterer personen på css, så hakker det litt. Dette skjedde etter jeg satt inn mitt nye grafikkkort; Asus GTX 570 DirectCU II , og jeg har en 750 w strømforsyning så tror jeg har nok strøm. Dessuten så er hardisken min ikke serlig god, bruker den til både windows og lagring. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 HDD-lagg merker du stort sett bare på lange loading-tider, ikke in-game. CPU-lagg oppstår ikke i CS:S med nyere prosessorer, og grafikkortet du sitter med burde selvsagt håndtere det glatt. Det jeg lurer på er om det kanskje er noe relatert til "horizontal tearing" du opplever. Prøv å slå på V-sync i innstillingene og se om det gjør noen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå