RoaRawR Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Elvis has left the building! Kill frenzy! Insane stunt bonus! And remember, Respect is everything! alle goode klassiske utrykk, og likte "saving" fyren som blei forbana om du ikkje hadde penger til han det var tider det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=8MWvlp5HidcDen første scenen kan eg framleis på rams. Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Antal timar eg har med GTA er ikkje få. Det byrja med ein demo kopiert på 8 diskettar. Etter kvart fekk me tak i ein crack som gjorde at du ikkje hadde 15 minuttar tidsgrense og fekk tilgang til ein tanks. Fant ut at brannbilen var den raskaste av alle i spelet. Om eg ikkje hugsar feil akselererte den framleis når eg hadde kjør heile den lengste strekningen i spelet. Dei fleste stoppa før den tid, inkludert Super Bike. Til slutt fekk eg heile spelet, men San Andreas og Vice City har betydeleg mindre speletid enn Liberty City. Lasta og ned store mengder bilar, ekstrabrett og liknande. Redigerte sjølv sprites og i eit program som vart lasta ned frå nettet. Kunne redigera egenskapane til bilane, hastighet osv. Burger City og Snowball City var fantastiske. Spesielt Burger City hadde ein del artige bilar. Burger Car hadde ingen toppfart og Death Car hadde ein ekstrem akselerasjon. Du var så vidt borti knappen før bilen sto i ein vegg. Litt for lenge så hadde bilen knust seg sjølv og eksplodert, derav "Death Car". Det var alltid ein artig utfordring i å prøva seg på å selga ein Death Car. Du måtte treffa kranen ute på kaien. I tillegg til faren for å kræsja seg til døde hadde ein sjølvsagt alternativet, å kjøra på sjøen. GTA er eit ikon og eitt av dei beste spela eg har opplevd. Sidan har eg spelt alt av GTA. GTA London fekk ein del speletid, GTA2 litt mindre og 3D-serien veldig mykje. Takk for ein god og minnerik artikkel. Ein sånn artikkel kunne vore så mykje lengre, men det kan jo bli for mykje av det gode og. Såvidt jeg kan huske, så redigerte jeg stats på biler med notepad, og sprites med Paint. Kan det stemme? Og den cracken for å forhindre 15 min begrensning på demoen kunne jeg gjerne hatt på den tida vet jeg . Vi pleide å bytte på å spille 15 min hver når kompisene spilte sammen. Barske forhold på den tida ja ... 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Husker for meste at det var veldig lite når det kom til media lagede store rabalder rundt det slik at man "måte" prøve dette spillet som media ikkje likte Foreldrenes store marrerit husker jeg det blei kalt haha Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Synes dette er det beste spillet i serien. De andre spillene har ikke den samme humoren. Dette var ett MORSOMT spill, de nyere er bare "bra" Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Ser frem til nye GTA! Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 GTA 3 var en monumental spillopplevelse for sin tid av flere grunner, en banebrytende klassiker. Vil si at Rockstar senere har briljert med å skape levende og innbydende verdener, men dessverre så er ikke splllbarheten like god og gjennomført. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 27. november 2023 Del Skrevet 27. november 2023 Husker første spillet i 97 ja , stjele skolebussen og deretter meie ned så mange folk som mulig før politiet tok over . Det var et spill som provoserte samfunnet . Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. november 2023 Del Skrevet 27. november 2023 Første spillet var gøy det, men for meg står III, IV og V helt helt øverst blant de beste spill gjennom tidene. Jeg liker GTA V best, men det er fordi det er det nyeste og ting har gått videre som gjør at 3-ern og 4-ern ikke holder seg like godt. For en som ikke liker western-sjangeren verken i spill eller film-format, så er det veldig tungt å måtte vente på 6-ern i over 10 år. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. november 2023 Del Skrevet 27. november 2023 1'ern og 2'ern var dritmoro. Alt gikk nedover med serien etter de gikk 3D med GTA3. 😛 SUCKMYROCKET IAMTHELAW 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. november 2023 Del Skrevet 27. november 2023 GTA 97: Jeg husker det var stas å pløye ned den gjengen med oransje folk som gikk på rekke. Man fikk bonus om man klarte å knerte alle. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2023 Del Skrevet 27. november 2023 :utakt skrev (2 timer siden): GTA 97: Jeg husker det var stas å pløye ned den gjengen med oransje folk som gikk på rekke. Man fikk bonus om man klarte å knerte alle. GOURANGA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå