Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 God morgen alle sammen, jeg har fått et problem som jeg ikke har påtruffet før. Etter reinstallasjon av Windows 7 Home Edition 64-bit på en SSD blir alle enheter jeg kobler til på USB-porten gjenkjent og fungerer utmerket. Problemet er når jeg vil koble de fra. Det finnes nemlig intet ikon nederst i høyre hjørne som jeg kan expande for å vise hvilke enheter som er koblet til, og derfor kan jeg heller ikke velge fjern/koble fra enheten. Å bare dra ut en HD med backup er ikke fristende.... Noen ideer til hvordan jeg kan fikse dette? Jeg har trålet MS tech og diverse andre sider uten hell. Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Min datamaskin, høyreklikk og remove/ Eject . ( på minnepenn / disk) Det fungerer hos meg, det er evt data som kun er lagret i senkundærminnet som kan gå tapt, og det kan fort bli noen mb på dagens disker. Du har vel trykket vis her også? Endret 29. oktober 2011 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Hei, takk for raskt svar. Jeg har satt opp den til "show icon and notifications", men uten at det hjelper Jeg kan heller ikke endre policies til disken/USB-pen jeg kobler til under hardware. Endret 29. oktober 2011 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Å kjøre kommandoen "RunDll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL hotplug.dll" tar frem vinduet så jeg kan koble fra. Irriterende og unødvendig trøbbel men akkurat nå er det den eneste måten jeg kan gjøre det på. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Eh, er jo bare å dra de ut av USB-porten, trenger jo ikke koble de fra i Windows først. Tror jeg ikke har gjort det én eneste gang, og det har aldri vært noe problem.. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har ikke mistet noe, problemet oppstår når man bruker en enhet som bare slenger det i cache og da mister man det. Det funksjonen gjør er jo å tømme cache til disk. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 På start menyen under "Devices and printers" kan du også få den til å skyte ut enheter og gir deg en pen og oversiktlig liste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Synes bare det er utrolig irriterende at ikonet ikke dukker opp, og at jeg ikke finner ut hvorfor. Det er sistnevnte som irriterer meg mest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Eh, er jo bare å dra de ut av USB-porten, trenger jo ikke koble de fra i Windows først. Tror jeg ikke har gjort det én eneste gang, og det har aldri vært noe problem.. Det er jo ikke dermed sagt at det ikke finnes problem. Jeg kan gi et eksemplet. Dro ut en minnepinne og skulle sette den i en MAC. Fikk beskjed om at denne pinnen ikke var lukket på rett måte og måtte tilbake i en pc å sette den inn og velge lukk og fjern. Til TS. Har du intelbrikkesett? I tilfelle så prøv å instalere Intel Matrix Storage Driver.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har et motsatt problem med en garmin gps. Når jeg trykker på sikker fjerning av enheter så får jeg opp en feilmelding om at det oppstod en feil. Neste gang jeg plugger til gps foreslås det å skanne den siden den ikke ble avsluttet riktig. Trekker jeg den rett ut så skjer det ingenting. Dette oppstår kun med gps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå