stiansa Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Etter at jeg satt inn min Vertex 3 120 GB SSD og installerte Win7 pro 64 bit på den, så booter maskinen helt vilkårlig ca 8-10 ganger per uke. Det spiller ingen rolle om jeg kjører mange eller ingen programmer. Og når den starter opp igjen, så finner den ikke SSD-en og booter istedet på den gamle installasjonen av Windows som jeg har på en annen HDD. Jeg må skru maskinen helt av og la den være av i noen sekunder før jeg starter den opp igjen for at BIOS skal finne SSD-en og boote fra den. Hvis jeg bare tar en restart, så finner den ikke SSD-en i oppstarten. Hva kan være galt? SSD-en funker jo brillefint ellers... Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 har du satt den som aktiv og primer Lenke til kommentar
jonathan1893 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Reset CMOS Bytte SATA slots på hovedkortet ( mulig defekt eller ikke støttet) Formatere harddiskene og installere OS på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå