Gå til innhold

Jordens Befolkning er 7 milliarder

Anbefalte innlegg

Hva med å la dem være i fred?

ja god ide, ikke send medisiner, send alle nordiske leger ut av afrika, røde kors skal ikke støtte og alle de andre organisasjonene som prøver og hjelpe dem. få dem ut, de trenger jo ikke vår hjelp. de sulter ikke, de har penger nok til og gå på butikken som er rett rundt hjørnet, ikke sant?

Hvilket dop er det du tar egentlig??

Det virker åpenbart bra så du vil kanskje dele?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja god ide, ikke send medisiner, send alle nordiske leger ut av afrika, røde kors skal ikke støtte og alle de andre organisasjonene som prøver og hjelpe dem. få dem ut, de trenger jo ikke vår hjelp. de sulter ikke, de har penger nok til og gå på butikken som er rett rundt hjørnet, ikke sant?

du har vell aldri hørt om ironi? og du spør meg om hva slags dop jeg bruker, da lurer jeg på hva som fikk deg til og tro at personer godtar sånne beskyldninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

du har vell aldri hørt om ironi? og du spør meg om hva slags dop jeg bruker, da lurer jeg på hva som fikk deg til og tro at personer godtar sånne beskyldninger.

Beskyldinger ??

nei gud bedre.. jeg ville ha noe av det jeg vet du ^^

Ironi funker dårlig på nett.. det har vi 2 gode eksempler på over :love:

Lenke til kommentar

Beskyldinger ??

nei gud bedre.. jeg ville ha noe av det jeg vet du ^^

Ironi funker dårlig på nett.. det har vi 2 gode eksempler på over :love:

Vist seg før at ironi funker dårlig på nett, men får godta denne da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Kynisk sett er verden på sett og vis selvregulerende. Komer man for nær hverandre bomber man hverandre slik at de gjenlevende får mer plass. Når ressursene minker sulter og tørster folk ihjel slik at det blir mer på resten. Jo flere folk som dør, dess færre jakter og fisker og dess mer til resten. Når utslippene øker forsvinner ozonen og vi grilles til døde. Da er det færre i fabrikkene, produksjonen reduseres og utslippene går ned. Når havet stiger, drukner masse mennesker slik at befolkningsmengden går ned. Lite bruk av kondom i endel land sørger for max spredning av hiv og aids slik at behovet for nødhjelp går ned. Hva hiv ikke klarer, fikser malariamyggen glatt.

Imens kan nordmenn sitte og kose seg i sin overflod, og nyte et glass rødvin eller en konjakk mens vi zapper oss gjennom nyhetene om hvor grusomt alle andre har det før vi finner et mer koselig program å se på.

Nå knakk jo hellas ryggen. Det gir billige feriereiser, billige greske hus og mange nordmenn får sikkert kjøpt seg en gresk øy om de vil. De har vel også noen oldtidsskatter som passer oppå peishylla.

Nå er vel italia også på vei mot stupet. Kanskje de italienske sportsbilene blir billigere å kjøpe og de italienske vinene synker i pris. Reisene til italia synker vel også, det passer igrunn bra da det er kjedelig å bare reise til hellas hele tiden.

Lenke til kommentar

Vi kan ikke si til land i Afrika at de må stoppe befolkningsveksten når vi ikke klarer å stoppe befolkningsveksten selv i Europa på grunn av immigrasjonen. Først må vi gjør noe selv!

Du mener at hvis vi stenger dørene, så vil de bli presset enda mer til å redusere når de får en ytterligere økning hos seg?

Lenke til kommentar

Vi kan ikke si til land i Afrika at de må stoppe befolkningsveksten når vi ikke klarer å stoppe befolkningsveksten selv i Europa på grunn av immigrasjonen. Først må vi gjør noe selv!

Du mener at hvis vi stenger dørene, så vil de bli presset enda mer til å redusere når de får en ytterligere økning hos seg?

Ja, de vil jo ikke stoppe før den dårlige levestandarden tar livet av de. Vi i Norge og resten av Europa har en sunn fødselsrate (litt for lav er den jo). Denne lave fødselsraten har vi fordi vi ønsker å ha en bra levestandard, men med den innvandringen som er påtvunget oss så vil det bli flere mennesker i Norge og i verden totalt sett på bekostning av at levestandarden vår gradvis blir redusert over tid.

Innvandrings-tilhengerne mener at innvandring øker levestandarden vår fordi vi tar inn innvandrere i arbeidsfør alder, men dette er jo selvfølgelig bare en kortvarig "rus" og vi vil tilslutt våkne opp og se at en evig befolkningsvekst ikke er mulig. Det jeg tenker da er at det må være bedre at vi finner en løsning der vi i Norge ikke er avhengige av innvandring og dermed begrenser verdens befolkning.

Etter vi har funnet ut hvordan vi kan klare oss her i Norge uten innvandring så kan vi prøve å bidra i andre land med befolkningsvekst kontroll, men det er lettere å starte med oss selv først med å begrense innvandringen fra land som ikke har kontroll over befolkningsveksten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...