Mørbradbiff Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Et av mine første bilder med mitt nye fototilbehør: (Canon Speedlite 430 EX II & EF-S 60mm f/2.8 USM Macro) Ris/Ros: Fyr løs! Endret 29. oktober 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du har laget et knallbilde. Men jeg synes det er for mørkt. Har tatt meg den frihet å lyse det opp, da ble det slik: Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) TAkk! Personelig likte jeg det litt mørkt, hva mener dere andre? Endret 30. oktober 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Et av mine første bilder med mitt nye fototilbehør: (Canon Speedlite 430 EX II & EF-S 60mm f/2.8 USM Macro) Ris/Ros: Fyr løs! Jeg synes motivet ble "riktig" opplyst og personlig synes jeg ikke det ble for mørkt. Jeg forstår at noen kan mene det, men jeg syntes din utgave var bedre enn den Anskar hadde gjort lysere. Så til å være en av dine første shoots med ekstern blitz så ser dette veldig bra ut! Nå kommenterer jeg altså selve motivet og ikke bakgrunnen etc. Jeg testet litt frem og tilbake i Lightroom, og etter at jeg hadde justert det slik jeg ville, så endte jeg til slutt opp med et resultat som ikke var langt fra ditt. Dogmed LITT mer farger og kontrast. Uansett, et flott bilde av en flott hund som ble "riktig" opplyst i mine øyne. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Flott bilde og flott lys, men jeg synes at det ble litt mye dødt rom rundt hunden. Kameraet skulle siktet litt lenger ned og til venstre. Etter min mening... Endret 30. oktober 2011 av HornYkorN Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Litt mer luft nedenfor snuten. Og litt mindre luft i toppen av bildet hadde kanskje gjort seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå