Gå til innhold

Battlefield 3 og Lan, hvordan gjør jeg det?

Anbefalte innlegg

Jeg har tre gamingmaskiner stående hjemme og har brukt å spillt med kompiser arma2 og crysis wars. Her var det enkelt å sette opp og hoste på en maskin og de to andre som koblet seg opp.

Nå funker jo Battlefield 3 tålelig bra på en av maskinene der jeg har den innstallert, derfor lurte jeg på hvordan jeg skal gå fram når vi skal spille. Det går tydeligvis ikke an å hoste spill med Battlefield 3, men hvordan skal jeg gå fram slik at vi kan spille sammen? Og kun vi på brettet? Alle maskinenen er koblet til nettet.

Må jeg kjøpe 3 versjoner, og kan jeg gjøre det via Origin på en bruker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer nok en form for dedicated server. Hvis ikke blir nok mange svært skuffa. Jeg husker den største moroa jeg hadde med BF2 var å spille LAN med noen kompiser hvor vi bare lekte med kjøretøyer og fly (bl a vi kjørte om kapp fra en base til en annen).

Hva er det største kartet i BF3? Er det noen som er like store som de i BF2?

Lenke til kommentar

Du betaler pr slot ja. altså for hver spiller som skal kunne være på samtidig.

I.e. en 32 spiller server vil være halvparten så dyr som en 64 player o.s.v.

Du får sannsynligvis tilgang til å konfigurere serveren slik du vil med evt. passord som gjør at du kan kontrollere hvem som kobler til på den måten.

Lenke til kommentar

Det kom ikke dedi server til BC2 og jeg tipper de kjører samme greia.

Mapstørrelsen er det ikke noe å si på. De er vel så store som BF2.

Seriøst? Hva fankern er vitsen med BF3 om man ikke kan hoste et LAN med gutta med egne regler. Vi hadde 2v2 sniperkrig og race og "spreng meg med C4 opp i lufta mens et helikopter kjører under meg før jeg lander"-leken. Dette har vi kunnet gjøre helt siden 1942... Hvordan i alle dager hadde Dice tenkt at folk skulle gjøre dette om de ikke gir støtte for LAN? Æsj, dette er en stor skuffelse...

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...