Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker du om homofili?

Anbefalte innlegg

Det med mote også. Alle kjendiser i nesten hele verden er homofile da? Alle de følger moten.

det er der den grensa går men du tror vel kansje ikke att kjendiser er vanlige mennesker som kan ta på seg en joggebokse og en simpel t-skjorte mens de ikke er i mediene. så klart ingen går i det som regel vis de skal på tv. det er en viss grense men det er ikke til meg og plassere hvor den går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan godt hende att dei få homsene i mere mandige yrker ikke tørr og stå frem, men det er jo bare bra.

Ehhh, hva er forskjellen? De (vi...) er akkurat like homo som andre homofile. You just don't know it...

nettopp da slepper vi homser, eller vi gjør ikke det, men vi vet ikke noe om deires legning og sånn burde det være.

Lenke til kommentar

kan godt hende att dei få homsene i mere mandige yrker ikke tørr og stå frem, men det er jo bare bra.

Ehhh, hva er forskjellen? De (vi...) er akkurat like homo som andre homofile. You just don't know it...

nettopp da slepper vi homser, eller vi gjør ikke det, men vi vet ikke noe om deires legning og sånn burde det være.

Så glad som du er i de (oss) så burde du vel være glad for at du vet hvem du skal holde deg unna - jeg hadde i hvertfall blitt glad om du hadde holdt deg langt langt unna meg :)

Lenke til kommentar

Veit ikke hva jeg er enda så jeg kaller meg selv bifil akkurat nå.

Hva jeg syns om homofile? :new_woot:

Hvordan.. kan folk sitte å si at det er ekkelt med 2 gutter som sitter å kliner?

Jeg forstår det ikke, om de kysser er det jo fordi de liker hverandre(Jepp, det kalles kjærlighet), og om du syns det er ekkelt så hold det for deg selv og se bort!

Noen syns det er ekkelt å se på en banan bli splætta under en sko. Noen syns det er ekkelt å se på andre kysse. Man kan ikke noe for hva man syns er ekkelt. Om man holder det for seg selv og ser vekk kan jo godt hende, men så er denne tråden om hva man synes om homofili og da er det helt legitimt å si at man føler seg uvell (klein) når man ser to gutter kline.

Lenke til kommentar

Mine meninger:

Jeg ser på ingen måte ned på homofile, jeg vill heller si at jeg blir inspirert av motet flere homofile viser med å stå frem i samfunnet slik som de gjør. Jeg må derimot innrømme at jeg ofte bruker homofili som et skjellsord, dette er ikke fordi jeg ser på homofile som mindreverdige på noen måte, men heller en uvane som jeg utsetter flere samfunnsgrupper for...

Jeg er mot at de skal få gifte seg i kirken, jeg mener dette kan løses ved å gifte seg på alternative plasser og mener de på de fleste områder skal være helt likestilt med heterofile.

Jeg synes ikke homofile skal få lov til å adoptere barn.

Dette er mine personlige meninger, jeg er derimot mer enn åpen for debatt rundt meningene mine.

Lenke til kommentar

Alle vil jo prøve å se best ut når man skal være på tv eller f.eks. juleball. Man kommer ikke da i joggebukse, man kommer jo i fine klær.

nettop :p det er noe rundt der grensa går. men homofile er opptatt av og være vakker året rundt. dei aller fleste.

Nei. Vet du hva?

Hvordan folk går kledd og bryr seg om utseende er forskjellig for hver eneste person. Uavhengig av legning.

Lenke til kommentar

Hvor i bibelen står det at krstendommen er i mot homofili?

3 Mosebok 18:22: Du skal ikke ligge med en mann slik som en ligger med en kvinne. Det er avskyelig.

Men så ligger man ikke med en mann som man ligger med en kvinne heller da :tease:

Takk!

Nei ikke sant.. Haha :p

Mine meninger:

Jeg ser på ingen måte ned på homofile, jeg vill heller si at jeg blir inspirert av motet flere homofile viser med å stå frem i samfunnet slik som de gjør. Jeg må derimot innrømme at jeg ofte bruker homofili som et skjellsord, dette er ikke fordi jeg ser på homofile som mindreverdige på noen måte, men heller en uvane som jeg utsetter flere samfunnsgrupper for...

Jeg er mot at de skal få gifte seg i kirken, jeg mener dette kan løses ved å gifte seg på alternative plasser og mener de på de fleste områder skal være helt likestilt med heterofile.

Jeg synes ikke homofile skal få lov til å adoptere barn.

Dette er mine personlige meninger, jeg er derimot mer enn åpen for debatt rundt meningene mine.

Hvorfor syns du ikke homofile skal få lov til å adoptere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...