Gå til innhold

Får ikke 100% full screen i BF3.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem med å få BF3 til å bli 100% fullscreen, sånn som det er nå så kan jeg se at det mangler ca. 2cm. for at det skal være fullscreen. Jeg ser også at grafikk-kvaliteten er satt ned. Jeg har prøvd å trykke på "reset settings"(eller hva den heter) i Graphic options, og da ser jeg at det blir 100% fullscreen, problemet her er at når jeg skal gå tilbake inn i gamet så må jeg bekrefte de nye instillingene, og uansett om jeg trykker ja/nei her så ender jeg opp med å ikke få 100%fullscreen og nedsatt grafikk-kvalitet.

Noen som har noen erfaring med dette, eller vet hvordan jeg skal få fikset det?

Har akkurat oppdatert skjermkort driveren, og prøvd flere andre. Skjermkort: HD4780.

Jeg har selvfølgelig prøvd alle options under "graphic options", inkludert å krysse av for fullscreen mode, som ikke gir meg 100% fullscreen. :( Jeg kjører heller ikke spillet i window mode hvis noen tror det.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd alt dette ja.

Jeg får også; "connection to server has timed out" hele tiden, men jeg ser at det er det mange som sliter med så regner med det blir fikset snart..

Edit: Prøvde 1680x1050 oppløsning nå, da fikk jeg 100% fullscreen, men fortsatt kjip å ikke kunne spille på 1920x1080 :/. Anyways takk for tipset... Jeg mener å huske jeg har prøvd dette før uten suksess.

Endret av manidress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...