Stigah Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Hei. Har da tenkt til å kjøpe meg et MIDI-keyboard, og trenger derfor en MIDI-kabel. Har dog heller ikke et lydkort som har noen MIDI-innganger, derfor trenger jeg en MIDI-USB-kabel/konverter (eller hva nå det heter). Noen som har noen anelse om hvor jeg kan få tak i dette? Vil helst kjøpe det i en "fysisk butikk", altså ikke på nettet. Takker og bukker for svar! EDIT: Så at det fulgte med en usb-kabel. Hva er forskjell på midi og usb? Vil helst ta opp livelyder på PC-en, altså at jeg spiller det rett inn i FL-studio, etc, slik at jeg kan redigere underveis. Takker for svar! Endret 28. oktober 2011 av stigah Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 vanlig med usb-kabel som midikabel. Funker på akkurat samme måten, bare at du ikke trenger midiport på pcen. Lenke til kommentar
festen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det du eventuelt kan vurdere er om du bør kjøpe deg en pedal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå