MilKman' Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Heihei Jeg holder på med litt trening, men jeg ser ingen framgang i musklene på bildet. Noen med tips om hvordan jeg kan få litt rask framgang på disse? Mvh CjC Endret 28. oktober 2011 av MilKman' Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nå er jeg en fersking her, men Arnoldpress/skulderpress eller lignende funker vel for 1 og 2? 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Sjekk ut denne Nice, takk! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Nå er jeg en fersking her, men Arnoldpress/skulderpress eller lignende funker vel for 1 og 2? Press over hodet som skulderpress og arnoldpress vil ikke bruke mye trapesius (1), men er veldig bra for skuldrene (2) Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) millitærpress og markløft, facepulls, markløft med bredt grep.. Endret 29. oktober 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå