KingInTheNorth Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Jeg kjøpte nylig en 40 gb ssd fra corsair. Funket veldig bra i beggynelsen og fikk oppstart på rundt 15 sekunder. Etter bare noen timer, elller ca 3 omstarter gikk det plutselig rundt 50 sekund før den var på. Windows logoen med startup varer plutselig mye lenger. Jeg prøvde og instralere windows på nytt og det funket bra igjen. Etter noen timer gikk det tilbake til 50 sekunder, jeg kjøpte ssd hovedsakelig for rask oppstart. Men nå tar det nesten lenger tid en før. Jeg har ingen programmer som starter med oppstart som utorrent og steam. Jeg har asus p86p7, i5 2500k og corsair vengeance 8 gb. Jeg har windows 7 fra piratebay. Jeg håper på svar snart Endret 28. oktober 2011 av Asgeirhuns Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva slags poengsum har du på harddisk: Control Panel\All Control Panel Items\Performance Information and Tools ? (Tastatursnarvei: windowstast+pause/Break ) og klikk på tallet du ser der. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg får 7,7 av 7,9 i score. Jeg har koblet til 6 gb intel porten og har skrudd på achi, dette gjorde jeg også før jeg instralerte windows. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Det var usb 3.0 portene, når jeg hadde noe koblet til dem tok det mye lenger å skru den på. Tar 11 sekunder fra asus logoen kommer opp til jeg er på skrivebordet nå Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Fortsatt rimelig treigt :/ Hvilken SSD har du? Modell navnet? Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) hæ? Endret 30. oktober 2011 av Asgeirhuns Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Fortsatt rimelig treigt :/ Hvilken SSD har du? Modell navnet? Er det treigt med oppstart på 11 sekunder.? Med asus logoen mener jeg boot menyen, der med press delete for efi bios. Så det tar bare 11 sekunder og få den på. Windows logoen rekker ikke engang og bli ferdig med å samle seg nå Lenke til kommentar
BAT Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det er ihvertfall ikke en oppstart du trenger å klage over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå