Gå til innhold

PL: 29.10.11 - Everton v Manchester United


PSV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digget det jeg. Ekte we score first, you try scoring now av kapteinen vår som er herlig å ha tilbake!!! Og resten av gutta. Ja noen pils i meg men fucking get in!

Man må bare like slik entusiasme :)

 

Er veldig fornøyd med resultatet. Spillemessig var det mye som ikke var helt hundre prosent, men en del lovende takter også. Tre viktige poeng var det i hvert fall og det er alltid deilig.

Lenke til kommentar

Mange savner det offensive spillet vi hadde i starten men sånn kom det aldri til å fortsette. Jeg er glad for det defensive jeg. Spesielt midtbanen og Vidic. Holdt nullen og Everton kom seg ikke så altfor nær så mange ganger. Vi var seige i dag. Akurat som vi har vert i de siste sesongene, men som vi ikke har vert så mye denne sesongen. Slikt spill som dette takler troppen selv med noen skader og over en veldig lang periode

 

Amen

Lenke til kommentar
Tom Cleverley måtte hinke av banen etter 55 minutter i 1-0-seieren mot Everton, men Sir Alex Ferguson kommer med beroligende nyheter om midtbanespilleren som nettopp hadde retunert fra skadebenken.

 

- Han følte ankelen sin igjen, men det er ikke noe alvorlig. Det var bare slitenhet, og han bør være klar igjen neste helg (mot Sunderland, journ.anm), sier Ferguson til ManUtd.com.

Lenke til kommentar
De Gea 6 - That unnerving knack of looking like you're completely in control' date=' but might just let the ball roll into the goal anyway. Barthez was good at that, except he'd sometimes go through with the second part just for a laugh.

 

Jones 7 - Looks much more comfortable as a fullback than Smalling does, while Smalling looks much less suspect as a centreback than Jones does. Unsure why playing the other way round when both fit.

Evans 6 - One of those who can go out on Halloween and nobody's sure if they're deliberately acting like a zombie or not. Glad he retained his place over hoofball Rio though.

Vidic 8 - Proper captain's performance. We'd have lost if he hadn't been playing.

Evra 7 - Good Evra's back. I never doubted him for a second, now, someone go fetch my Evra cape from the bin.

 

Park 5 - Was cutting in from the right so much he was alost playing on the left. Sent into the Fletcher black hole for the last half hour as punishment.

Fletcher - Legs amputated at half time were they?

Cleverley 7 - He just, does things. None of our other midfielders do things...well, Anderson does, but sometimes he does them so badly he'd be better off not doing things.

Welbeck 6 - Not a winger. Not left footed, but we already knew this before the game. It's like turning your beer upside down to see if it'll spill or not.

 

Rooney 7 Was playing so deep he was behind our midfield, which worked well until our midfield started playing so deep they were behind our defence; then we just looked like a cross between a football team and the several thousand wires stuffed into the tiny space behind my television.

Hernandez 7 - He's slowly turning into a miniature VanNistelrooy. He's more and more offside and scoring from less and less far out.

 

 

SUBS:

Valencia - "Here you go Berbatov" *boots ball into legs of nearest Everton player

Nani - Winger

Berbatov - Sent on to stand around not being passed the ball despite being in acres of space.

 

Fergie - Strength in the middle? All he did was make us weak on the wings. We would have lost the game had Vidic not marshalled the defence so brilliantly. Our midfield's rubbish compared to the rest of our team, for the love of god don't start building the rest of the team around relying on it.

 

 

Felony - Injured by Rooney jumping slightly too soon for a header. Despite being about 8ft tall, and not being touched by Rooney. Well done.

Aspostolos Stellios - Asbestos Stellios

Furious David Moyes - Disappointingly unfurious.

 

TImekeeping - Linesman gets injured on 88 minutes, game restarts at 90 minutes = 7 minutes of stoppage time...maths. [/quote']

 

Noodlehair. :love:

Endret av PSV
Lenke til kommentar

En ting slår meg etter dagens kamp. Med Cleverley ser vi ut som et totalt annet lag, mens uten ser vi ut som en turd med hår i. Tenk hvordan vi hadde sett ut med Luka Modric isteden for hårreisende ræva Fletcher. Yesterdays news, på tide å skifte ut møkket som er Fletch, Carrick og ... dessverre Anderson. Vi har en perfekt tropp foruten den sentrale midtbanen og gjør ikke Ferguson noe med det i janaur anmelder jeg han for idioti. Hvor lenge skal vi klage på det samme? Ferguson taper seriøst fjes i min bok om han ikke snart ser til helvette å kjøpe inn en kvalitetspiller på midten asap.

 

Nydelig og ikke minst sterkt resultat i en sikkelig slitekamp. Gutta blødde for drakta, noe jeg alltid setter stor pris på, men jeg savner kvalitet i det vi gjør fremover i banen. Dessuten slipper vi igjen til masse skudd i mot og er småheldig som ikke slipper inn. Men mtp forrige uke så kjøper jeg en litt "såder" perstasjon, det viktigste var å vinne, ikke imponere.

Lenke til kommentar

Har tenkt det samme angående Cleverley. Han har nå spilt to ganger etter skaden, og hver kamp har vi produsert gode klikk-klakk-baserte mål og muligheter. Cleverley har vel ingen assists, men han har vært sentral i oppbyggingen ved samtlige.

 

Modric - Cleverley derimot, det kommer nok ikke til å funke. Jeg ønsker meg faktisk primært en skikkelig han-neger på midten, en som kan takle og løpe litt når det trengs. En spille som f.eks Yaya Toure hadde vært perfekt, synd han spiller der han gjør.

Lenke til kommentar

Jeg synes vi trenger begge deler. Personlig begynner jeg å miste troen på 442 som formasjon. Mot de virkelige topplagene trenger vi tre mann på midten. Vi trenger en kreativ spiller som f.eks. Modric som kan spille sammen med Cleverley.

 

Bak de to trenger vi en midtbaneterrier. Den jobben tror jeg Jones kan mestre bra. I motsetning til mange andre stoppertalenter er han også en begavet atlet, han har også ballbehandlingen som kreves. Men han har også så mange gode egenskaper som stopper at det kanskje ville vært bedre å kjøpe en ny mann til å ta den jobben. Enten det eller så må vi uansett kjøpe en ny stopper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...