Gå til innhold

[Løst] Hemm Useriøs selger eller svindler?

Anbefalte innlegg

Heisan

Kjøpte en psu og ssd fra den fyren http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/22967

for 2-3uker siden og når før jeg ikke svar fa epost addressen og han svarer ikke på annonsen sin som ligger ut ennå.

Siste mld mener han at han har sent pakka men aldri fått sporings nummer.

Ble lissom sent 17.10.2011.

Noen som har handla med den fyren før?

Virker litt rart vis han skule hver svindler etter som han oppfordrer til at folk må komme å hente ting hos seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan

Kjøpte en psu og ssd fra den fyren http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/22967

for 2-3uker siden og når før jeg ikke svar fa epost addressen og han svarer ikke på annonsen sin som ligger ut ennå.

Siste mld mener han at han har sent pakka men aldri fått sporings nummer.

Ble lissom sent 17.10.2011.

Noen som har handla med den fyren før?

Virker litt rart vis han skule hver svindler etter som han oppfordrer til at folk må komme å hente ting hos seg?

Det kan hende den har havnet hos tollvesnet. En venn av meg kjøpte en smg-softgun online og tollen hadde rotet den bort så han fikk erstatning. Et annet tilfelle var da jeg hadde bursdag og onkelen sendte meg en dykkerkniv som aldri kom frem. Vet ikke helt hvordan det er med tollen og "våpen", men regner med at de har noen regler for det. Det er jo også litt rart at han ikke svarer da :/

EDIT: Beklager var litt for kjapp der, åpnet bare linken og så luftgeværet.

Endret av Miggelitoo
Lenke til kommentar

Grei vis det hadde blit stop av toll eller rota bort i posten, men jeg synes selger kunne ta kontakt å forklare situasjonen.

Null svar på maile, tlf kontakt er bare dårlig vis man har solgt noe synes jeg.

Har funne 2 stk tlf nummer han og alle er sperre og svarer ikke på de andre annonsen han har ut på Hardware Annonse marked heller.

Mulig han har sperra mitt epost addresse.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...