Gå til innhold

God og varm jakke til vintern


MrL

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger en god og varm jakke til vinteren, som også skal brukes i skibakken.

 

Det jeg har sett på er noe ala dette

 

Bergans Sauda Down Jacket

126965.jpg

 

Pris: 2699,-

 

North Face Men's Crimptastic Hybrid Jacket

The-North-Face-Crimptastic-Down-Jacket--Mens-Large.jpg

Pris 2999,-

 

Noen flere forslag av jakker som er ala dette? (en stor fordel og antakligvis must er at jakken må kunne prøves i en butikk i Norge)

 

North Face'n kan man f.eks kjøpe på eBay til f.eks 247.77 dollar. Dette blir, hvis jeg har regnet riktig, ca 1800 kr med norske avgifter. Noen som har erfaringer med å importere slike jakker/kjøpe slikt fra f.eks ebay?

 

Isåfall for 1800 kr er det jo kanskje mye "value" for pengene :)

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forbrukerkjøpsloven gjelder for våre produkter, det vil si 2 – 5 års reklamasjonsrett.

 

Utover dette har Bergans 5 års garanti mot produksjons- og materialfeil. Skader som skyldes normal bruk og slitasje, omfattes ikke av denne garantien. Hvis det er mulig, kan dette eventuelt repareres mot betaling.

 

$247+$35 =$282

282*5,6 = 1580

1580*1,107 = 1750

1750*1,25 = 2190,-

Pluss behandlingsgebyr på 100-200 kroner

~2300

Lenke til kommentar

Takk for svar :) Utifra regnestykket du har over her ser jeg at det er lite vits å spare noen hundrelapper ihenhold til risikoen man tar og de rettighetene man mister :) Dessuten liker jeg nok også best jakkene fra Bergans, så da blir det vel kanskje en sånn, får vel bare dra til butikkene og prøve de ut ;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...