Suic Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Kjøpte og lasta ned battlefield 3 fra cdon. Men når jeg endelig fikk lasta ned hele spillet, så kom en installasjonsguide opp som jeg lukket fordi jeg tenkte jeg gjør det i morra, som da er i dag og jeg finner ikke igjen noe installasjonsfil!? Må jeg lasta ned hele shiten på nytt da? Dårlig system isåfall Endret 28. oktober 2011 av aR_ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Når du kjøpte frå CDON, fekk du ikkje berre ein kode som du registrerte i Origin? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Når du kjøpte frå CDON, fekk du ikkje berre ein kode som du registrerte i Origin? Nei, jeg kan laste ned direkte fra cdon.no, men fikk en kode også ja Lenke til kommentar
Suic Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Tips til dere andre som har tenkt til og laste ned fra cdon.com: Når du skal laste ned så får du et spørsmål om du vil beholde installasjons filene etter nedlastning. Veldig smart og trykke ja der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå