Gå til innhold

jeg trodde at maskina mi hadde virus. ikke slett vekselsfila

wil

Anbefalte innlegg

dette er ganske litt rart. jeg sitter på den store og den lille pc`en min samtidig, hører seff på musikk med den store, å koser meg. ser at skjermbeskytteren har slått seg på, på laptoppen min å slår den av. fant ut at jeg skulle skanne maskina mi for spyware med det samme, joda, så som alltid så skanne jeg install fila som skulle installeres, eller prøvde. vanligvis så går det bra å skanne 2 filer samtidig, men når jeg prøvde det i sta nå så gikk det ikke. Norton kom bare med at det har kommet en alvorlig feil. prøvde det meste. heldigvis så stod nettverkskablen i stor pc`en min så den var grei. Prøvde å åpne Norton, det gikk ikke så bra, maskina hang å den ville ikke inn, jeg kom faktisk på at jeg hadde tatt av sideveksling fila i går, å når jeg endelig kom inn til den, for det var heller ikke så enkelt. da virka det meste igjen, å jeg fikk installert Programmene. jeg trodde at det var et virus som hadde kommet seg inn på pc`en min, siden at norton ikke ville komme frem, men heldigvis så ser det ikke ut som det var noe virus. skanner laptoppen nå.

mens det tullet der holdt på så skanna jeg stor pc`en min for spyware også, der så alt ut til å funke fint. fant mye spyware å greier, så jeg trykker på fix problem, da kom den med at den kunne ikke reparere feilen før jeg hadde restarta maskina mi. hehe da trodde jeg faktisk at det var noe galt med hovedpc`en min også. men det ordna seg når jeg restarta igjen.

Nå kommer jeg til et spørsmål. var i norton mappa i dag, for å sjekke om det var noen filer der som gjorde at jeg kunne starte automatisk skan med den fila. det så det visst ut som det ikke var, men på en av filene som jeg trykka på så skjedde det ingenting. er det sånn det skal være eller er det ikke noe å bry seg om?

dette ble litt mye skriving.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...