Sinusn Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har ein Samsung T240 fra 2008 I det siste har det oppstått flimmer på skjermen. Dette kommer og går men synest ganske godt ved bilde og spill. Har oppdatert driver til skjerm og skjermkort, og prøvd og bytte frekvens på skjermen. Har og kobla pcn til ein tv med hdmi som funka fint. Er skjermen på veg til og stryke med? Lenke til kommentar
jonathan1893 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvilken type skjermkabel bruker du? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Trur heller det er skjermkortet som sliter Lenke til kommentar
jonathan1893 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Trenger ikke bety det kjøpte nylig en ny skjerm selv. Fikk med en VGA kabel og brukte den først. Det oppsto utrolig mye flimring, så jeg kjøpte en ny kabel (HDMI), og flimringen forsvant. Har du muligheten til å teste en annen kabel eller annen type kabel er det godt mulig at det slutter. Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Har prøvd med HDMI kabel og får samme flimmringa. Har nå prøvd og slå av maskinen ein halv time og det ga seg ein del, men det flimmrer litt på høgre siden. Lenke til kommentar
jonathan1893 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Desverre vanskelig å si hva det kan skyldes. Får håpe at det er skjermen bare Finner greie skjermer på nettet. Har du ikke peil på skjerm er det ikke så alt for mye å tenke på hvis du skal kjøpe en budsjett-skjerm. Helst: 2ms 60Hz + Full-HD oppløsning Alt mellom 23,6" og 27" er fint, men det kommer heller an på hva du selv ønsker. - Dette er til gaming vel og merke. Bruker selv denne, som er en helt grei skjerm til en grei pris. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647220 Veldig fornøyd med skjermen. Håper ting løser seg for deg Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg er usikker på om det samme problemet gjelder din skjerm, men Samsung 226BW som jeg kjøpte for noen år siden begynte også å flimre - for deretter å blinke. Årsaken var dårlige / defekte kondensatorer i skjermens strømforsyning. Endte opp med å bytte dem ut med nye. Jeg sier ikke at det samme har skjedd med din skjerm, men det er ikke umulig. Om du har mulighet - test skjermen på en annen PC og se om problemet fortsetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå