EmmJay Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Lyst på en kompis som kollega, universet som arbeidsplass og Shepard som sjef? Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Høres likevel fantastisk ut. Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg må innrømme at jeg har mistet litt av troen, men limited edition skal nok i hus alikevel.. 1 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 unødvendig påklistret flerspillermodus er det jeg tenker. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg tenker, derfor jeg er unødvendig påklistret flerspillermodus! 1 Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 har allerede forhåndsbestills collectors edition. jeg elsker alt som har med mass effect og gjøre. leser bøkene av drew karpsynt nå for å lade meg opp till 3:ern. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg... elsker...denne...serien!!!! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kan dessverre ikke si jeg gleder meg så utrolig mye til dette. Synes Mass Effect 2 var skuffende, da de fjernet det meste jeg elsket i det første, og gjorde det mye mer actionpreget. Fremdeles et knallgodt spill, men når ikke opp til det 1ern var i mine øyne. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kan dessverre ikke si jeg gleder meg så utrolig mye til dette. Synes Mass Effect 2 var skuffende, da de fjernet det meste jeg elsket i det første, og gjorde det mye mer actionpreget. Fremdeles et knallgodt spill, men når ikke opp til det 1ern var i mine øyne. da kommer du bli positivt overasket for 3:ern kommer ha 3 moduser du kan spille på. action mode (mere som 2:erm) rpg mode (mere som 1:ern) og storymode (for den som er mere casual) på denne måten blir alle fornøjd! glimrende bioware! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå