Hellslayer Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har installert windows xp hele 8 ganger nå, men nå er det snart så jeg kaster hele pc'en i do! Hver eneste gang jeg har installert ferdig og har akkuratt fått opp desktop så kommer meldingen: This system is shutting down, please save all work in progress and log off. Any unsaved changes will be lost. This system shutdown was initiated by NT AUTHORITYSYSTEM Windows must now restart becasue the Remote Procedure Call (RPC) service terminated unexpectedly. Så er det en slik klokke som tikker fra 1 minutt! Som dere sikkert skjønner er jeg rimlig frustrert nå, og møkka lei pc'en! Jeg har prøvd og formatere disken som jeg legger inn win xp på og jeg har lagt in win xp på forskjellige disker, men intet hjelper! Det er en fil under installasjonen av win xp som jeg ikke klarer og få kopiert over på maskinen, den heter: ctl3d32.dll... Kan det ha noe med saken og gjøre? Har prøvd to xp cd'er men får samme problemet da og:( Er det noen som har noen tips til meg eller noen som vet hva som er galt? Jeg er desperat her! Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har du kikket på forsiden av hw.no idag? Du har fått et virus, og det er ikke noe problem å fjerne det. Les og last ned oppdatering så ordner det seg. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 tok 5 sekunder å finne: http://www.jsiinc.com/SUBN/tip6500/rh6520.htm Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 weee hehe... Har ikke klart og komme meg lenge nok på internett til og kunne lese noe som helst før pc'en restartet men nå går'n nesten som ei klokke! Mens jeg er i gang kan jeg jo spørre om et annet problem jeg har fått etter min 3 installering av xp... Når jeg går inn på ei mappe som jeg så fint har kalt setups, så kommer følgende melding opp: Windows Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. Error signature: AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2600.0 ModName: wmvcore.dll ModVer: 8.0.0.4477 Offset: 00009787 Vet ikke om det der er til noe hjelp, men det er et veldig irriterende problem siden jeg nå må ganske ofte inn i mappa for og installere diverse programmer på nytt! ps: Det samme skjer også noen ganger da jeg skal starte opera! Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Sikkert en bug eller noe dritt, bare å laste ned nyeste oppdateringer av windows osv, så får du se om det fonker da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå