hattrick133 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 for et par dager siden så skrudde eg på pc'n og spilte eit noen timer, så avslutta eg wondows og kom tilbake ei litta stund seinare og da virka pc'n ikkje. eg trykket pc'n på start knappen så den skulle slå seg på, men ingen ting skjer. einaste som skjer når eg skrur på strømen på pc'n er at eit grønt lys lyser på hovedkortet og ingen ting anna. kan dere hjelpe meg med ein løysing? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Du kan prøve med å ta ta ut og inn strømkabelen? Har skjedd med meg også, utrolig nok så trengte jeg bare å ta ut og inn strømkabelen Ellers kan du ta ut bios-batteriet, ha den ute i ca 5-6 min. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvis det ikke hjelper så går mistanken mot defekt strømforsyning. 1 Lenke til kommentar
hattrick133 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 eg har prøvd og tatt ut av bios batteriet og strøm kabel men ingen ting virke. er det ein metode eg kan bruke for å finne ut om det er strømforsyningen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du kan måle spenningene med multimeter. 3.3V, 5V, og 12V. Eller du kan bruke en PSU tester. Eller du kan prøve en annen PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå