BOZZ55 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hei jeg lurer på om noen der ute kan hjelpe meg litt prøver og joine kompisene mine på mw2 har ikke spilt det på 3 til 4 uker . når jeg prøver pg joine så kommer dene meldingen opp your playlist data is newer than the host you will be unable to play with them until they restart to get the new playlist. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fiksa det slik at jeg kan joine venne mine . tussen takk for svarene Lenke til kommentar
Miggelitoo Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hei jeg lurer på om noen der ute kan hjelpe meg litt prøver og joine kompisene mine på mw2 har ikke spilt det på 3 til 4 uker . når jeg prøver pg joine så kommer dene meldingen opp your playlist data is newer than the host you will be unable to play with them until they restart to get the new playlist. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fiksa det slik at jeg kan joine venne mine . tussen takk for svarene Pc eller ps3/xbox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå