Robbansvenske Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ser att Steelseries xai har det men syns den ikke ser så kul ut..finnes det andre alternativer da? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ser att Steelseries xai har det men syns den ikke ser så kul ut..finnes det andre alternativer da? Xai har to tommelknapper på hver side. Det ene paret er umulig å bruke med mindre du har en veldig merkelig håndfasong. Mener du mus designet for å kunne passe høyrehendte og venstrehendte? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Tenker på kun høyrehendte..men ser at G700 har 4 stykk for tommeln på høyre side så det kan være et godt alternativ.. Tenke som Mx510 som har 2 stykk på tomeln og kunde tenkt meg 2 stykk for lillfingern og på samme mus. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Corsair M90 kan jo være ett alternativ. Men skal ikke si for mye hva kvaliteten angår, da jeg aldri har testa corsair produktene. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Nå fant jeg en Logitech G700. Takk for hjelpen dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå