Gå til innhold

Nye Oslo


Anbefalte innlegg

Viss du er diger så blir du ikkje den mest atraktive voldtektsofferet, men eg er med på den.
Var det bare jeg som her fikk flashback til da Kristopher Schau (200cm) forsøkte seg på drag i høyhelte sko? Så skikkelig scary ut.

 

Nei, så jeg tviler på at det kommer til å gi resultater.

 

:dribble:

 

 

Innvandrerne og de illegale med avslag må stoppes på andre måter. Hvorfor går egentlig norske menn og kulturpersonligheter ut og apellerer "til gutta"? Tror de disse folkene leser aviser og tar dette til seg? Tar idiotien aldri slutt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så at de begynner med de billigst mulige tiltakene for å prøve å ordne problemet (skifte lyspærer i gatebelysning, og få parkeringsvakter til å følge med litt ekstra)... Galskap.

 

Dette er "problemløsning" på barneskolenivå, og fører ingen vei. Det må sterkere midler til her.

 

1.Mye mer synlig Politi i gatene. Sist jeg var i Oslo, så var jeg der i 3 dager uten å se en eneste politimann eller politibil. Økt synlighet går ikke med dagens politiressurser, så da må regjeringen bidra litt av pengebingen og bevilge mange flere stillinger.

 

2. Økt straff, og dårligere vilkår i fengsel. Sier ikke at vi skal behandle insatte inhumant, men slik noen Norske fengsler er nå tildags så har de det alt for bra med TV og internett på rommene osv. Skal man straffes så ta fra dem tilgang til enkelte goder som vi lovlydige borgere påkoster oss ekstra for å ha.

Det må også settes en slutt på at østeuropere på ransrunder i landet er i en vinn-vinn situasjon. Blir de ikke tatt har de tjent masse på tjuvgods... Blir de tatt, så tjener de uansett mer i norske fenglser enn i en drittjobb i hjemlandet.

 

3. Send tilbake asylsøkere som ikke oppfører seg. Vi vil ikke ha pakket verken i Norske gater eller fenglser hvis de voldtar, stjeler og raner. Sett dem på første fly hjem, uten at sosialister skal prøve å vri og vende på det slik at de får varig opphold. Risikerer de dødsstraff i hjemlandet så er det ikke vårt problem, det burde de tenkt på før de gjorde noe kriminelt.

Innvandrere som nettopp har fått Norsk statsborgerskap og blir straffedømt like etterpå, bør tafras statsborgerskapet med umiddelbar virkning, og sendes hjem, dette for å statuere eksempler på at det er slutt på dumsnillheten, og at skal du være Norsk, så får du oppføre deg.

Endret av Apox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
urk...

 

Er Oslo en tapt by??

 

Ser av artikkel i aftenposten dag at det oppfordres til at vi alle kan engasjere oss for å forebygge voldtektsbølgen.

 

Misforstå meg rett, natteravnene gjør en fantastisk jobb og det er jo utelukkende en positiv ting å gjøre, men jeg føler at det er trist at vi som samfunn er avhengig av slikt.

 

Dette er jo i bunn og bunn et borgervern som skal beskytte oss jenter mot våre nye landsmenn og selvsagt forebygge annet bråk og elendighet.

 

Er det virkelig slik vi vil ha det i hovedstaden??

Natteravnene driver ikke med borgervern. Borgervern er faktisk ulovlig i Norge.

 

– Gjengedal har få dager på å vise at han har kontroll over Oslo

 

Hva skal man si til slike uttalelser? Etter å ha lest boken til Finn Abrahamsen har jeg fått et litt større innblikk i politiet, særlig de som ikke sitter i ledelsen, og alt er ikke så enkelt som politikere og ledelsen(som aldri har jobber seg oppover/vært vanlig politi) vil ha det til.

Enda et hodeløst utspill fra FrP. De må sette seg inn i saken og slutte å lire av seg tullprat.

Lenke til kommentar

Natteravnene driver ikke med borgervern. Borgervern er faktisk ulovlig i Norge.

 

JASSÅ ??

 

 

Borgervern er et frivillig ordensvern eller en lignende privat virksomhet som har til formål å opprettholde ro og orden eller drive andre former for rettshåndhevelse på offentlig sted.

Borgervernet samarbeider iblant med de lovlige rettslige myndighetene, men fører iblant også en kamp mot disse, spesielt om borgervernet oppfatter dem som upålitelige og korrupte.

 

Det er NØYAKTIG hva de gjør i Oslo...

 

Eneste du mangler er jo våpen.

 

Tragisk at dette er hva vi som samfunn må akseptere for å få litt trygghet i gatene...

 

Som sakt.. de gjør en fantastisk jobb, men jeg synes vi som samfunn taper ettersom vi ikke løser noe som helt...

Lenke til kommentar

Det er ikke noe religions feil at mennesker med fremmed opphav voldtar norske jenter, de skyldige er overgriperne selv som i det fleste tilfeller kommer fra utlandet og de forrædere som sitter i UDI. Islam har ingenting å gjøre med norsk innvandring annen enn at de er den mest synlige gruppen innvandrere og dermed de det er enklest å skylde på.

Endret av Juviking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noe religions feil at mennesker med fremmed opphav voldtar norske jenter, de skyldige er overgriperne selv som i det fleste tilfeller kommer fra utlandet og de forrædere som sitter i UDI. Islam har ingenting å gjøre med norsk innvandring annen enn at de er den mest synlige gruppen innvandrere og dermed de det er enklest å skylde på.

 

100% enig Juviking...

 

Det kan jo tenkes at de kommer fra steder hvor voldtekt er blitt brukt som våpen for å lamme sivilbefolkningen.

 

Og at de da kanskje ikke klarer å legge uvanene igjen der de kom fra og eller at dette er et angrep på Norge??

Lenke til kommentar

Jeg tror det er viktig å se på hvem som er overgriperen. Er det en utlending, eller er det ikke? Kan det være så vanskelig....

 

En ting er at utenlandske kulturer ikke passer inn i Norge, men hva tror dere straffen for voldtekt er i Iran og Saudi-Arabia? Jo, det er døden ved henging og halshugging.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...