Gå til innhold

Nye Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hvordan ting i praksis fungerer i dette landet når Politiinspektør Hanne Kristin Rohde sier følgende i Dagbladet:

 

kriminelle innvandrere som har sonet en dom for alvorlig kriminalitet og blitt utvist, men som likevel er ureturnerbare.....

 

Hvordan i svarte #&?/%¤# kan det ha seg at folk blir dømt for kriminalitet og utvist, men avlikevel er URETURNERBARE? Hvilke lover eller molbopolitikk er det som gjør at det fungerer sånn i praksis?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ser at media er ute med å selge bløffen om at norske menn også bedriver voldtekter, men at disse er av en art som ikke blir anmeldt eller bevist. Det eneste man har er antagelser og mørketall.

 

Vi kan jo samtidig tippe hvor store mørketall det er for den bekreftede typen overfallsvoldtekter.

 

Legg merke til at ingen av forræderne har i det hele tatt nevnt å begrense den hodeløse, sinnsyke innvandringen. Vi skal heller innføre en type overvåkning som disse politikersvina på sikt kan implementere mot den øvrige befolkningen. Der har du også den reelle grunnen til at Norge blir overøst med kriminelle elementer.

 

ID-chip hallo. Så lett gjennomskubart at det er kjedelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har fått mye pepper for at jeg har sagt rett ut at jeg har det ene og det andre å beskytte meg med...

 

Men heller bot enn bedring sier nå jeg ...

 

Du må passe deg for å bruke midler for å beskytte deg selv, i typisk norsk stil så risikerer sannsynligvis du straff mens gjerningsmannen går fri........

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...