Populært innlegg thebull Skrevet 28. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. oktober 2011 Personer blir voldtatt midt i Oslo by. Masse kriminalitet. Drap. Hvordan man skal man vokse opp i ett slik Oslo? Jeg har som liten sett på det helvete som foregår i midtøsten, jeg ser det nå utenfor vinduet mitt. Venner blir truet om livet hvis de går til politiet (etter et ran) Venniner blir voldtatt og ødelagt for livet. Man føler seg gjerne maktesløs når man ser hva som skjer utenfor vinduet vårt.. Hva skal vi gjøre? Et land som er såpass stigmatisert som Norge klarer ikke å forandre seg itakt med den økende kriminaliteten - strafferammene er forsatt håpløse. Vi slipper tusenvis av nye forbrytere inn i landet stadig vekk. Når innvandrere kommer til andre land med svidd av fingeravtrykk blir de sendt i fengsel og så hjem, men i Norge kommer nesten de fleste med avsidde fingeravtrykk og uten ID papirer og mange av de får oppholdstilatelse (Man kan da ikke sjekke om de faktisk er dem de sier de er, og har opplevd det de mener de har)... Hva skal vi gjøre? 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg robertaas Skrevet 28. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. oktober 2011 Norge kan for eksempel begynne å følge internasjonale avtaler og slutte å ta imot asylsøknader og slippe inn i Schengen personer som ikke kommer til Norge som første "trygge land". Og vi burde heller ikke lengere akseptere bløffen om at mange er "ureturnerbare", de riktige er å sende alle disse rett tilbake til landet de sist var innom uten noe videre saksbehandling. Slik asylordningen fungerer idag betyr det defacto fri innvandring og fri flyt av kriminelle. 23 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Voldtektene i Oslo er tydeligvis ingen hastesak for regjeringen å løse. Oslo kommune som derimot ansetter maktesløse vektere fra G4S til å patruljere de mest utsatte bydelene har derfor gjort det de kan for å ta saken i egne hender. 3 Lenke til kommentar
Desu Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Stod et par bra artikler om dette i dagbladet nå. Her og her. Er forsåvidt enig i mye av det som blir sagt der. Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kan noen forklare meg hvordan ting i praksis fungerer i dette landet når Politiinspektør Hanne Kristin Rohde sier følgende i Dagbladet: kriminelle innvandrere som har sonet en dom for alvorlig kriminalitet og blitt utvist, men som likevel er ureturnerbare..... Hvordan i svarte #&?/%¤# kan det ha seg at folk blir dømt for kriminalitet og utvist, men avlikevel er URETURNERBARE? Hvilke lover eller molbopolitikk er det som gjør at det fungerer sånn i praksis? 4 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hver gang man hører ordet "ureturnerbar" så vet vi det er noen som bløffer. 1 Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ser at media er ute med å selge bløffen om at norske menn også bedriver voldtekter, men at disse er av en art som ikke blir anmeldt eller bevist. Det eneste man har er antagelser og mørketall. Vi kan jo samtidig tippe hvor store mørketall det er for den bekreftede typen overfallsvoldtekter. Legg merke til at ingen av forræderne har i det hele tatt nevnt å begrense den hodeløse, sinnsyke innvandringen. Vi skal heller innføre en type overvåkning som disse politikersvina på sikt kan implementere mot den øvrige befolkningen. Der har du også den reelle grunnen til at Norge blir overøst med kriminelle elementer. ID-chip hallo. Så lett gjennomskubart at det er kjedelig. 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Oslo er som Midtøsten, sier du? Kom igjen, du klarer litt bedre enn det 8 Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Postet du i feil tråd nå kanskje? Jeg har vanskelig for å se hva Midtøsten og "klare bedre" har med denne tråden å gjøre. 4 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har fått mye pepper for at jeg har sagt rett ut at jeg har det ene og det andre å beskytte meg med... Men heller bot enn bedring sier nå jeg ... 8 Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har fått mye pepper for at jeg har sagt rett ut at jeg har det ene og det andre å beskytte meg med... Men heller bot enn bedring sier nå jeg ... Du må passe deg for å bruke midler for å beskytte deg selv, i typisk norsk stil så risikerer sannsynligvis du straff mens gjerningsmannen går fri........ 5 Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Politiet leter etter to gjerningsmenn. Totalt fem voldtekter eller voldtektsforsøk i Oslo i natt. http://www.dagbladet.no/2011/10/30/nyheter/voldtekt/overfallsvoldtekt/18823111/ Hva er det egentlig som har skjedd med hovedstaden våres ? Endret 30. oktober 2011 av clickz101 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg robertaas Skrevet 30. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Hva er det egentlig som har skjedd med hovedstaden våres ?Vi nyter fruktene av sosialistenes politikk. De har gjort Norge til varmestue for alle verdens kriminelle og asylpolitikken fungerer i praksis som fri innvandring og fri flyt av kriminelle. Endret 30. oktober 2011 av robertaas 21 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har som liten sett på det helvete som foregår i midtøsten, jeg ser det nå utenfor vinduet mitt. Det er bare dei forbanna idiotane som du har bodd i lag med før som er kommet. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) forbanna muslinger!! ødelegger hovedstaden Endret 30. oktober 2011 av Laffe 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvorfor registreres ikke DNA og fingeravtrykk på ALLE flyktninger og innvandrere?? Vi er et land med IDIOTER!! 6 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Kunne faktisk tenkt meg dødsstraff i Norge, da ville vi nok ha fått ned kriminaliteten betraktelig. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg robertaas Skrevet 30. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2011 Kunne faktisk tenkt meg dødsstraff i Norge, da ville vi nok ha fått ned kriminaliteten betraktelig.Jeg har et par punkter som ville gitt mye mer resultat:-stoppe den frie innvandringen vi har idag -innføre lukkede asylmottak -gi politiet så mye midler at de blir synlige i gatene og ikke henlegger de fleste sakene -gi utenlandske kriminelle reell straff og ikke bare belønnning Det har aldri vært bevist at dødsstraff har redusert kriminalitet, det har kun gjort de kriminelle mere voldelige. 12 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det har vertfall redusert faren for gjentagelse med 100% for dei det blir praktisert på. 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det har vertfall redusert faren for gjentagelse med 100% for dei det blir praktisert på.Hvorfor etterlate levende vitner om man uansett får dødsdom? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå