Gå til innhold

Hodetelefoner som tåler litt

Anbefalte innlegg

Ser etter ett rimelig headsett som tåler en støyt etter å ha ødelagt mitt fjerde par på et halvt år. :blush:

Jeg sitter ganske urolig og ender ofte med å sitte på ledningen til headsettet og når jeg skal rette meg til så rykker det ganske hardt i ledningen.... :whistle:

Såååå.. Ja, kanskje noe med kortere ledning eller noe sånt hadda passa for meg?

Ikke tenk for mye på pris, men finnes det ett billigere alternativ tar jeg gjerne det. Lydkvalitet er ikke så farlig med, så lenge de har kopper. Mikrofon er ikke nødvendig, men en pluss.

Endret av Vent180dager
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt mine Sennheiser HD 265 siden år 2000 og de har vært i bruk mer eller mindre daglig inntil for et par år siden og det eneste jeg har byttet på dem er kablene som er utskiftbare (og av oksygenfritt kobber). Disse hodetelefonene er bygget som en tanks i forhold til alle andre jeg har sett, men de finnes kun på bruktmarkedet nå og jeg finner ingen bra erstatning på sennheiser.com

Nå er vel det å sitte på kabelen når du reiser deg noe de aller fleste hodetelefoner ikke har noe spesielt godt av, så du er inne på noe når du tenker å løse problemet ved å unngå det. Prøv ulike måter å ha kabelen på. F.eks bak ryggen eller rundt eller under noe du har på bordet. Du kan også bruke strips eller noe for å korte ned kabellengen om det vil hjelpe.

Du kan jo også prøve å venne deg til å legge dem fra deg før du reiser deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...