Hyperio Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Mye positivt å si i dag. Carroll ser jo direkte frisk ut. Adam har muligens sin beste kamp. Forsvarsfireren vi stilte er vel den beste vi kan ha, og den leverte bra og. Suarez fortsetter med godt spill, burde ha scoret i dag og. Downing får bare ikke lov til å score. Lucas er jo tryggheten selv. Og Reina virker å være tryggere enn på ei stund. En skikkelig opptur var det. Bare ett lite poeng bak Chelsea og 3. plass atm. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kjempe fornøyd med dagens match ! Lucas imponerte meg i hver eneste hodeduell, så ikke at han tapte en eneste en ! Synd at Suarez ikke får goalen, hadde trengt den...(hint hint, pl manager...) 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Finfin opptur, holder nullen som alltids er deilig, Carroll spiller bra, forsvarsfireren stilte meget sterkt idag. På høy tid at Downing får seg ett mål snart, han fortjener det. Kunne fint fått både 2 og 3 mål til i andre omgang. Enrique er motm for min del, fantastisk spiller Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Bra kamp. Vi styrer hele kampen, og det er spesielt deilig med Carrollmål, samt stålkontrollen vi har bakover i dag. Håper vi kjører denne backfireren fremover (Kelly på HB går greit). Roydask - Accomplished! http://www.youtube.com/watch?v=UHYO3qdFnhg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Enrique er MoM synes jeg. Tatt et steg opp med nivået sitt fra Newcastle faktisk. Enormt god. Faktisk ikke. Lett en av 'pools beste spillere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jepp, kommer til å bli en viktig brikke i lang tid fremover(forhåpentligvis). Hvorfor er han aldri på landslaget forresten? Bruker ikke spania han der capdevilla elns? Kan ikke skryte på meg å ha sett altfor mye av han, men han virker jo veldig mediocre. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Det er den mest utsatte plassen på landslaget ja. Enrique har sagt at han vil prøve å spille seg inn der. Han har btw vært vår mest stabile hittil, sammen med Lucas. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Enrique er MoM synes jeg. Tatt et steg opp med nivået sitt fra Newcastle faktisk. Enormt god. Faktisk ikke. Lett en av 'pools beste spillere. Hørt om flere som har sagt at de synes han ser enda bedre ut. Non-Liverpool supportere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Han ser lik ut. Veldig bra defensivt og rimelig svak offensivt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Han viste da fantastiske bidrag og pasninger offensivt i går? 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ja, han var bra offensiv igår. Så rimelig svak offensiv vil jeg ikke si at han er. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 For min del har de offensive bidragene overrasket meg mest. I går hadde han jo også en brukbar målsjanse. Defensivt er han bunnsolid. Han virker som en komplett back. Ikke like rå å se på som Marcelo f. eks. (min favorittback uten tvil), men trygg og stabil. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Var veldig nær og score ja. Var en god avslutning mot krysset, og en fin redning. Beste reine venstrebacken vi har hatt i min levetid imo. I alle fall som jeg kan huske. Og ingen si Riise. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Vil påstå skuddfoten til Riise er bedre, men ellers enig. Har enda ikke sett noen bedre i min levetid som jeg kan huske. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Vanskelig å konkludere så tidlig da. Riise i toppform var også veldig solid, med en bonus i venstreslegga som gidde oss noen fantastiske mål. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Gidde? Sug meg a Slapp av a søta :* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Bra Hyper. Om vi vinner så lager du kamptråd frem til vi taper igjen (hint Utd-kidza i fjor). Tja, dette er min første kamptråd så aner ikke hva vi kan forvente. Pøs på med flere kamptråder du, ser ut til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå