Kent -amdme- Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hei Har bestemt meg for å kjøpe en billig og grei hd-projektor. Har sett meg ut 2-3 mulige kandidater så hvis noen kan hjelpe meg å velge vil jeg bli meeeget takknemlig Projektoren skal brukes i en kjellerstue som er dedikert til dette, heeelt mørkt 1: Optoma H20 2: Optoma HD200X 3: Benq W1060 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Om du ikke har noe problemer med regnbue effekten DLP gir så er sikkert samtlige helt greie. Personlig så ser jeg regnbue effekten på dyrere DLP projektorer så tankten på en slik billig projektor med bare et hjul må være helt forferdelig. Jeg ville gått for LCD, koster litt mer den jeg tenker på men det er den jeg ville gått for idag. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612890 Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Har sett på den men den er dessverre for dyr.. Har ikke merket regnbue effekt tidligere så det går sikkert bra. Takk for svar Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Gikk for HD200X Lenke til kommentar
raysv Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Av nye DLP prosjektorer så er det vel kun et få tall som klarer å få med seg noen regnbuer lengre i og med at fargehjulene ofte snurrer i 6x .. var værre før med 2x hjulene Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Høres bra ut Har ikke fått testet min enda, står fremdeles innpakket, men skal testes i helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå